Consiliul Judetean (CJ) Dolj a stabilit castigatorul licitatiei pentru modernizarea Policlinicii de Stomatologie de pe Calea Bucuresti din Craiova. Dorela Dumitrescu SRL din Caracal, o firma "cu talent", si CJ Dolj sunt vechi cunostinte.

Cu un numar mediu de 15 angajati in 2007 si un istoric cel putin interesant, SC Dorela Dumitrescu si-a adjudecat lucrarea de modernizare a cladirii fostei Policlinici de Stomatologie de la Rotonda cu o oferta de mai bine de doua ori mai mica decat suma prevazuta de CJ. Firma cu sediul in Caracal a castigat licitatia cu 87 de puncte pentru o oferta de 1,81 milioane de lei fara TVA si patru luni termen de executie fata de societatea comerciala de pe "locul 2", Bauhaus Trade SRL, care a venit cu cea mai mica oferta, respectiv 1,7 milioane de lei, dar a pierdut "la mustata", cu 86 de puncte. Firma aceasta a depus o contestatie care "urmeaza sa fie analizata si sa le dam un raspuns", conform lui Dan Mogos, vicepresedinte CJ pe probleme economice. Consiliul a crezut ca modernizarea Stomatologiei va costa 4,2 milioane de lei fara TVA, dupa studiul de fezabilitate. 11 firme s-au inghesuit in "cursa Stomatologiei", una dintre ele, Piantus Construct SRL, fiind respinsa pentru neconformitate. Dupa ce va fi modernizata, cladirea fostei Stomatologii isi va pastra destinatia, spatiile fiind oferite spre inchiriere.

Dorela si-a facut "prieteni" peste tot unde s-a dus

In 2002, firma Dorela Dumitrescu a fost selectata de Primaria Ostroveni din judetul Dolj pentru a efectua lucrarile de amenajare a sediului primariei si instalarea unei centrale termice. Acestea trebuia incheiate pana pe 16 septembrie 2003, insa termenul nu a fost respectat. In perioada decembrie 2002 - aprilie 2005, Primaria Ostroveni a acceptat sa deconteze facturi emise de acest SRL, in valoare de 272.000 de lei, dintre care s-au achitat 268.000 de lei, suma fiind mai mare decat valoarea lucrarilor prestate pana atunci. Controlorii din cadrul Curtii de Conturi au stabilit ca primarul de la acea vreme,
Gheorghe Oprescu, si contabilul primariei, Marin Bogheanu, au cheltuit ilegal sume din bugetul local.
Dorela Dumitrescu din Caracal a aparut prin presa intr-un scandal privind renovarea Sectiei de urologie a Spitalului Judetean din Craiova. Firma a castigat in 2004 aceasta licitatie, iar in 2005 a scos "cutitul" dand in judecata spitalul cand i s-a cerut sa remedieze defectele lucrarii. SRL-ul caracalean a fost singura firma din afara judetului care a pus mana in 2007 pe unul dintre contractele de reabilitare a unor drumuri puse la bataie de consiliul judetean, desi avea si are reputatia ca nu a respectat graficele de executie a reconstructiei unor case ANL dupa inundatiile din Banat din 2005, motiv pentru care i-au si fost reziliate acele contracte.

Copii seropozitivi, lasati de Dorela fara apa potabila

In 2007, muncitorii firmei Dorela Dumitrescu au lasat fara apa potabila o fundatie din Bals care avea in ingrijire mai multi copii seropozitivi. In timpul unei lucrari pentru modernizarea sistemului de alimentare cu apa de pe strada Ciresului din oras, muncitorii firmei caracalene au spart o conducta. Directorul furnizorului de apa a confirmat atunci ca vina apartine firmei ai carei muncitori "reuseau" sa rupa racorduri peste racorduri. La momentul respectiv, fara apa potabila a ramas atat centrul de copii, cat si cetatenii de pe cinci strazi din Bals. Tot firma Dorela Dumitrescu a fost in decembrie 2008 in centrul unui scandal privind construirea pe Aleea Paltinis a unui sediu pentru Serviciul Inspectie Prevenire ISU Dolj, cand CJ Dolj a incheiat un contract-cadru cu societatea caracaleana pentru ridicarea cladirii in 12 luni. Excavatoarele au sapat pana au dat de betonul adapostului antiatomic al ISU, motiv pentru care lucrarea s-a mutat cativa metri mai departe, insa fara autorizatie si fara respectarea cerintelor din Certificatul de Urbanism. Inspectoratul de Stat in Constructii (ISC) a cerut consiliului judetean sa nu mai lucreze pe furis si a dispus oprirea tuturor operatiunilor de constructie pana la obtinerea documentelor necesare.