Campionatul intern de fotbal, cat si cel mondial repre-zinta un subiect la ordinea zilei nu numai pentru adulti, ci si pentru copiii cu varste cuprinsa intre 9 si 14 ani.
Echipele Steaua, Rapid, Dinamo si, mai nou, a Braziliei atrag cel mai mult din simpatia pustilor. Iar din loialitate pentru echipa favorita, acestia nu ezita sa dea un ban in plus pentru un compleu (tricou si sort). Aceasta desi preturile sunt similare cu cele ale produselor pentru adulti. Spre exemplu, un com-pleu pentru copii in culorile echipei din Ghencea costa in jur de 35-40 RON, in timp ce un tricou pentru adulti ajunge la 40 RON", ne-a declarat Lavinia Bar-neata, proprietara unui magazin care comercializeaza astfel de produse.
Cu toate acestea, vanzarile la acest tip de produse pentru copii le depasesc pe cele destinate adultilor. Asta cel putin in cazul magazinului reprezentat de Lavinia Barneata, unde vanzarile produselor pentru pusti sunt cu aproape 70% mai mari decat cele pentru fanii mai in varsta. "Dar gama de produse pentru micii fani este variata, asa ca parintii se vad nevoiti sa scoata destul de multi bani pentru a le satisface gusturile. Astfel, pretul pentru cel mai mic fanion (n.r. - steag) porneste de la 12 RON. Dar exista si produse pentru care preturile nu sunt la fel de piperate, ca adidasii cu crampoane, la 10 RON, sau jambiere la 2,5 RON", a mai spus Barneata.

Produsele cu Steaua, cel mai bine vandute

In topul preferintelor micutilor, produsele inscriptionate cu emblema echipei din Ghencea ocupa detasat primul loc. "Produsele in culorile clubului din Giulesti sau din ßtefan cel Mare sunt si ele cautate, dar nu la fel de mult ca si cele ale campioanei din acest an", sustine Barneata, care s-a confruntat cu o cerere mare din partea fanilor cand Steaua a luat campionatul.
Pasionatii de fotbal cumpara produse inscriptionate si cu emblemele unor echipe straine, aflate acum in voga la Mondiale. Desi a fost trimisa acasa de francezi, echipa Braziliei ocupa primul loc in topul celor straine. "Un tricou inscriptionat cu numarul lui Ronaldinho sau in culorile verde si galben este preferatul multor pusti", spune Barneata.
Produsele in culorile albastru si alb, care reprezinta Argentina, sunt de asemenea cumparate de micii impatimiti ai fotbalului. ßi produsele cu emblema clubului la care joaca Cristi Chivu, A.S. Roma, sunt cerute de fanii mai mici ai acestui sport.