Cheltuielile pentru publicitatea pe Internet s-au dublat in acest an fata de 2004, potrivit HotNews. Astfel, in 2005, peste 2,5 milioane de euro au fost alocate acestui gen de publicitate, Internetul devenind canalul media cu cresterea cea mai mare.
Conform datelor oferite de jucatorii de pe piata de media online, peste 4 milioane de romani folosesc Internetul cel putin o data pe saptamana.
De asemenea, potrivit sursei citate, se estimeaza ca numarul acestora sa creasca cu cel putin 25% anul viitor. In aceste conditii, a crescut si numarul campaniilor de publicitate pe Internet. Acest lucru a condus la dublarea preturilor pentru inchirierea spatiilor publicitare.
Foarte multe companii isi promoveaza produsele simultan pe Internet si la televizor, tocmai pentru a creste notorietatea marcii si, implicit, vanzarile.
Potrivit HotNews, publicitatea pe Internet poate „servi“ mesaje utilizatorilor tinand cont de comportamentul lor de navigare.
Plasarea mesajelor se face contextual, in functie de tipul continutului. (D.E.)