Producatorii de masini exotice au noroc la vânzari. Se pare ca fiecare brand de automobile cu pretul din sase cifre se lauda cu vânzari record, inclusiv Lamborghini, care a anuntat ca a vândut 2.406 unitati în ultimele 12 luni, ceea ce reprezinta o crestere de 15% fata de anul 2006. Cele mai mari vânzari s-au înregistrat în America de Nord, astfel ca Lamborghini va deschide un departament de vânzari în Statele Unite.Cresterea substantiala a vânzarilor se datoreaza în mare parte dezvoltarii retelei de dealeri Lamborghini, îndeosebi pe piete din Rusia si China, dupa cum a explicat Stephan Winkelmann, director în cadrul companiei italiene. În ultimii doi ani, numarul dealerilor din întreaga lume a crescut de la 65 la 107, iar trendul este crescator.Alt punct forte marcat de Lamborghini a fost diversificarea produselor oferite. Portofoliul actual se compune din cinci modele: Murcielago LP640 V12 Coupe, Murciélago LP640 Roadster, Gallardo V10 Coupe, Gallardo Spyder si Gallardo Superleggera. Desigur, mai exista si Reventon, însa produs în numai 20 de exemplare, iar acestea au fost vândute anticipat, înainte sa înceapa productia.Planurile pentru anul urmator includ o crestere a vânzarilor de înca 5%. De asemenea, printre proiectele de viitor sunt incluse si un parteneriat cu casa de moda Versace sau deschiderea unor „academii de sofat“ pentru clientii fideli.Lamborghini în SUAStatele Unite sunt cea mai mare piata pentru Lamborghini, astfel ca nu este nici o surpriza ca bradul italian de supermasini va deschide o companie de vânzari separata numai pentru State, prima de acest fel în afara granitelor Italiei. Lamborghini vinde în prezent aproximativ 405 masini din productie în Statele Unite, iar cifrele sunt în crestere. De la 100 de unitati vândute începând cu 2001, anul trecut, vânzarile s-au apropiat de 900 de automobile. În acelasi timp, numarul dealerilor pe pamânt american a crescut de la 14 la 30. Noua ramura a companiei italiene se va numi Automobili Lamborghini America LCC si va fi condusa de Pietro Frigerio, în prezent director de vânzari pe regiunea de vest a SUA. Locatia pentru noul departament de vânzari urmeaza sa fie stabilita, dar se asteapta sa fie ori pe Coasta de Vest, ori pe Coasta de Est, conform Automotive News.Deocamdata, dealerii asteapta si câteva saptamâni pentru a primi informatii legate de service sau comenzi pentru clienti. Noua baza Lamborghini din SUA ar trebui sa reduca timpii de asteptare. Pietro Frigerio spera ca noul departament de vânzari sa permita o mare mare flexibilitate în relatia cu clientii.