Peste 50 de reprezentanti ai mass-media, ai agentiilor de media, ai clientilor de publicitate, ai organizatiilor neguvernamentale si autoritatilor publice au participat ieri la masa rotunda „Publicitatea in perioada de criza“, organizata de Clubul Roman de Presa.Au fost abordate problemele relatiilor din industria de publicitate, scaderea bugetelor, influenta termenelor de plata sau a cursului de schimb, nevoia de flexibilitate si eficienta, problemele de masurabilitate in presa tiparita sau audiovizual. S-a mai discutat despre influenta presei neauditate asupra industriei, din cauza lipsei de profesionalism in organizarea licitatiilor de publicitate publica, avand in vedere si faptul ca in acest an trebuie organizate multe astfel de licitatii, daca se vor accesa fondurile comunitare incluse in bugetul de stat pentru 2009. A fost adus in discutie si subiectul implicarii autoritatilor statului, fie cu masuri punctuale pentru a sprijini industria de publicitate si mass-media, fie in contextul masurilor generale necesare pentru relansarea economica. Întalnirea, prima de acest fel in ultimii ani, a pus bazele unei relatii de colaborare, necesara fluidizarii comunicarii intre jucatorii din zona de publicitate si cei din mass-media.Întalnirea a fost moderata de Adrian Voinea, director general al cotidienelor Curierul National si Gazeta de Sud, membru al Consiliului de Onoare al Clubului Roman de Presa.