Millennium Bank a lansat un concurs cu premii consistente pentru a promova recent lansatul e-Cont, primul cont curent din Romania pentru a carui deschidere nu este necesara nicio vizita la banca.
Inspirat din principalul avantaj al produsului e-Cont, si anume posibilitatea clientului de a beneficia de produse si servicii bancare fara a fi nevoit sa plece de acasa sau de la birou, concursul premiaza cele mai ingenioase idei de a face in interior activitati care, in mod obisnut, presupun deplasarea in exterior.
Cele mai bune filme/fotografii care ilustreaza astfel de idei vor fi premiate cu o masina Mini One, un scuter Vespa, o bicicleta BMW si 200 de euro saptamanal. Detalii suplimentare si regulamentul oficial al concursului sunt disponibile pe www.millenniumbank.ro, pe site-ul concursului, www.primul-e-cont.ro, precum si pe Facebook.
Aceasta campanie online interactiva de promovare a produsului e-Cont a debutat cu o etapa de teasing, care a anuntat descoperirea unui nou stadiu al evolutiei omului, Homo Indooris, caracterizat prin petrecerea celei mai mari parti a timpului in interior si intotdeauna in apropierea unui dispozitiv electronic. Testul de pe site-ul www.homoindooris.ro a aratat ca 86% din vizitatorii care au completat chestionarul fac parte din sub-specia Homo indooris peacasus, adica isi petrec cea mai mare parte a timpului acasa, in timp de 9% din ei sunt Homo indooris professionalis, petrecandu-si cea mai mare parte a timpului la birou. Doar 5% din vizitatorii site-ului s-au dovedit a fi Homo pafaristus, sub-specie care petrece mai mult timp in exterior.
"Millennium Bank a lansat un produs inovator pe piata locala, iar comunicarea acestuia trebuia sa respecte si ea valoarea originalului. Cu sprijinul colegilor de la agentia de comunicare online Pukka, am uncercat sa ne adresam in mod creativ publicului tinta - specia Homo Indooris - luand in considerare toate obiceiurile, nevoile si specificitatile stilului sau de viata. Peste 14.000 de persoane au vizitat site-ul campaniei in cele doua saptamani ale etapei de teasing si peste 4.000 si-au facut testul pentru a afla daca sunt Homo Indooris. Concursul si premiile care pot fi castigate in cadrul campaniei lansate reflecta conceptul e-Cont: ofera valoare semnificativa fara a implica insă nevoia de deplasare", spune Cristina Bold, Director Comunicare, Millennium Bank.
Millennium Bank a marcat o premiera pe piata din Romania prin lansarea e-Cont, contul curent pentru a carui deschidere nu este necesara nicio vizita la banca. Pachetul e-Cont este gratuit si contine un cont curent in lei, card de debit Visa Electron, serviciile Internet Banking si Call Center. Contul poate fi deschis prin completarea unui formular online, iar toata comunicarea necesara dintre banca si client este apoi realizata prin telefon si prin curier. Clientul primeste prin curier toate documentele necesare si apoi ii inapoiaza curierului contractul semnat pentru a fi livrat bancii.
Beneficiile unui e-Cont mai includ zero comision pentru administrarea contului curent in lei si pentru retragerile de numerar la bancomatele Millennium Bank, zero comision de administrare pentru card in primul an de folosire, acces si administrare fara costuri pentru serviciile Internet Banking si Call Center.