Anul acesta, piata romaneasca de comert online a fost marcata de consolidari puternice, iar valoarea totala s-a ridicat la 225 milioane de euro, in crestere cu 12,5% fata de anul trecut, cand estimarile au situat piata la 200 milioane de euro.
Cea mai importanta tranzactie din comertul online din 2009 a fost achizitionarea a 51% din eMAG de catre Asesoft. Compania ce detinea magazinul online a purtat discutii cu mai multi investitori financiari si strategici, cresterea continua si intr-un ritm accelerat a afacerii.
Dupa mai bine de un an de discutii chiar si cu investitori externi, am decis sa mergem alaturi de un partener care s-a aflat foarte aproape de noi in ultimii sapte ani. Acordul dintre cele doua companii este unul strict financiar, fiecare isi va continua independent linia proprie de business si isi va pastra focusul pe piata pe care activeaza: Asesoft pe distributie si eMAG pe cea de retail online", declara, la momentul incheierii tranzactiei, Radu Apostolescu, director marketing si cofondator eMAG.