Editia speciala de Craciun a emisiunii O data-n viata, difuzata la TVR 1 marti seara, in intervalul orar 21.10 - 23.20, a strans in fata micilor ecrane o medie de 1.323.000 de telespectatori din intreaga tara, iar in minutul cel mai urmarit al programului (la ora 23.07) nu mai putin de 1.729.000 de romani se uitau la TVR 1 (rating* 9,1% si share** 20,4%). Cu emisiunea O data-n viata de Craciun, Iuliana Tudor si invitatii ei au readus TVR 1 pe podiumul audientelor, acesta clasandu-se pe locul al doilea, dupa ProTV, pe intervalul mentionat mai sus.
Prima parte a emisiunii, difuzata intre orele 21.10 si 22.10, a inregistrat o audienta medie de 6,4% la nivel national si o cota medie de piata de 11%, cu 1.209.000 de telespectatori. La nivel urban, pe acelasi interval orar, TVR 1 a inregistrat un rating mediu de 5,7% si un share mediu de 10,7%, emisiunea fiind urmarita de aproape 600.000 de telespectatori, in medie.
Partea a doua a programului gazduit de Iuliana Tudor, difuzata intre 22.20 si 23.20, a adus principalului post al Televiziunii Romane o medie de 1.437.000 de telespectatori la nivel national, TVR 1 inregistrand pe acest segment orar un rating mediu de 7,6% si o cota medie de piata de 15,7%. si la nivelul publicului urban, emisiunea O data-n viata a performat, obtinand o medie de 737.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 7% si unui share mediu de 15%.
Emisiunea O data-n viata a revenit la TVR 1 cu o editie de sarbatoare, special pregatita in acest decembrie pentru telespectatorii ei.