Jurnalul National informeaza : Cum va arata al doilea mare pasaj din Bucuresti. Vezi simulare video 3D
Din aprilie 2012, bucurestenii vor putea circula pe noul pasaj suprateran din zona Mihai Bravu. Constructia va avea patru benzi, o lungime de 700 de metri si va rezolva problema traversarii Splaiului Unirii, in zona intersectiei cu Soseaua Mihai Bravu.
Viitorul pasaj suprateran va pleca de la strada Vantului (statia de metrou Mihai Bravu) si va traversa Splaiul Unirii (raul Dambovita) si intersectia Vacaresti cu bd. Mihai Bravu, iar punctul final va fi Calea Vacaresti.
Valoarea investitiei se ridica la 28 de milioane de euro. Pentru proiectul primariei au fost depuse trei oferte, castigatorul desemnat fiind firma Romstrade - care a garantat ca podul va avea o durata de viata de 100 de ani.
Santierul a fost deschis in luna ianuarie a acestui an, lucrarile fiind blocate o perioada din cauza procesului intentat de Prefectura. Mihai - Cristian Atanasoaei, prefectul Capitalei, a contestat proiectul pe motiv ca nu exista un PUZ. In luna aprilie PUZ-ul a primit girul consilierilor municipali.
In consecinta, in 24 iunie, in timpul vizitei pe santier, Sorin Oprescu a precizat: "Se lucreaza in continuare in totala legalitate si sper din suflet sa se termine intr-un interval record pentru locuitori si pentru soferi", a precizat Oprescu. De altfel, edilul a dat asigurari ca acesta va fi gata in luna arpilie a anului viitor.
Edilul sef a asezat la fundatia viitorului Pasaj Mihai Bravu un hrisov semnat de Primaria Capitalei si de locuitorii Bucurestiului, se arata intr-un comunicat al PMB.
Primarul General a mentionat ca se intentioneaza si construirea pasajului subteran de la Piata Sudului care, impreuna cu cel de la Mihai Bravu, va asigura fluidizarea circulatiei in zona.