Decembrie 2010 - Oriflame Romania, binecunoscuta companie de produse cosmetice suedeze cu vanzare directa, a aniversat aseara 15 ani pe piata romaneasca.
Aniversarea a coincis cu inregistrarea unui puternic trend ascendent al companiei Oriflame pe piata din Romania, incepand din a doua jumatate a acestui an.
In trimestrul al III-lea 2010, Oriflame Romania a cunoscut o crestere cu 25% a vanzarilor devenind, astfel, una dintre companiile cu cea mai rapida evolutie din cadrul grupului Oriflame in Europa si la nivel global.
Pentru anul 2011, Oriflame Romania estimeaza cresterea semnificativa a cotei de piata.
Oriflame Romania este una dintre companiile de top cu vanzare directa din Romania si detine o cota de 5% din piata de cosmetice. Oriflame Romania este situata in Top 15 tari din grupul Oriflame si reprezinta de mult timp un real succes pentru Oriflame International.
Infiintata in 1995, Oriflame Romania are in prezent un numar de peste 58.000 de clienti directi si consultanti care promoveaza produsele suedeze de inalta calitate, precum si oportunitatea unica de afaceri Oriflame.
In anul 2009, Oriflame Romania a avut o cifra de afaceri de aproximativ 20 milioane euro. Dupa o scadere in prima jumatate a anului 2010, urmata de o crestere in a doua jumatate a anului, compania estimeaza, un ansamblu, o crestere redusa pentru anul 2010. Dar, cum aceasta diminuare a venit pe fondul scaderii generale de aproximativ 10% a pietei de cosmetice din Romania, inseamna ca Oriflame totusi a inregistrat o crestere a cotei de piata in anul 2010.
Oriflame Romania comercializeaza sase categorii principale de produse: pentru ingrjirea pielii, parfumuri, produse de machiaj, produse de ingrijire corporala, accesorii si Wellness. Dintre acestea, produsele din categoria parfumuri si machiaj genereaza cea mai mare crestere a vanzarilor si au contributia cea mai importanta.
Aniversarea celor 15 ani Oriflame in Romania a fost marcata printr-o premiera: Spectacolul de Frumusete din seara zilei de 9 decembrie, sustinut de catre artistii Oriflame din Suedia in fata unei audiente de peste 1500 de persoane.
Oriflame Romania este subsidiara 100% a companiei Oriflame Cosmetics S.A
Oriflame International in cifre:
• Vanzări anuale de peste 1,3 miliarde de euro;
• Aproximativ 3,3 milioane de consultanti independenti;
• 7 500 angajaţi;
• Un portofoliu de 950 de produse anual, bazate pe ingrediente naturale, care nu sunt testate pe animale;
• Co-fondator al fundatiei caritabile World Childhood Foundation;
• Centrul Global de Cercetare si Dezvoltare cu peste 100 de oameni de stiinta la Dublin si un modern Institut de cercetare a pielii, la Stockholm;
• Cinci fabrici, in Suedia, Polonia, China, Rusia si India;
• Incepand cu luna martie 2004, Oriflame este listata la bursa din Stockholm, Nasdaq OMX Exchange;
• Activitate in peste 60 de tari de pe glob, in 13 dintre acestea prin francize.
Oriflame CSR
Incepand cu ianuarie 2011, Oriflame este sponsorul cosmetic oficial al Asociatiei de Tenis Feminin WTA. Prin aceasta actiune, Oriflame sprijina valorile pe care acest sport le reprezinta: pasiune, dedicare, implicare, entuziasm, valori care se regasesc in conceptul Oriflame si in modul de dezvoltare a afacerii.