La Hotelul "Royal" din Constanta a avut loc ieri o conferinta de presa organizata de Grupul Metro cu prilejul implinirii unui deceniu de la deschiderea in anul 1996 la Otopeni a primului magazin Metro din Romania - moment ce a marcat debutul prezentei in Romania al unuia dintre liderii mondiali ai lanturilor de centre comerciale destinate atat clientilor profesionisti, cat si cumparatorilor finali. La intalnirea cu presa constanteana a participat si Francois Olivier care este incepand cu 1 iulie a.c. director general Business Unit Metro Cash&Carry Romania si Republica Moldova. Prezenta in cea mai importanta functie de conducere a reprezentantelor Grupului Metro pentru Romania si Republica Moldova a lui Francois Olivier a fost o reala surpriza pentru multi dintre jurnalistii constanteni, avand in vedere faptul ca acesta se afla in cursul primaverii acestui an intr-o pozitie la fel de privilegiata in cadrul staff-ului de conducere al reprezentantei autohtone a lantului de magazine Carrefour, unul dintre principalii rivali ai grupului Metro atat pe piata romaneasca, cat si la nivel mondial. Plecarea sa dupa 7 ani de munca in cadrul Carrefour a fost explicata de Olivier prin faptul ca fostul sau patron de care era foarte apropiat si care detinea pana in aprilie 2006 in franciza jumatate din actiunile Carrefour Romania a hotarat sa-si vanda pachetul de actiuni tot lantului Carrefour, motiv pentru care managerul francez a decis sa accepte oferta Grupului Metro ce ii permite ramanerea in Romania inca cel putin 3 ani.