Marele Metro Cash&Carry da rateuri pe banda rulanta la Constanta. Dupa amenzile primite pentru marfa expirata ori cu termenul de valabilitate la limita, Metro 1 din Constanta (foto), de pe bulevardul Aurel Vlaicu, a incercat sa imbuneze chiar ieri, 30 august a. c. , supararea unui client care doar ce constatase ca a cumparat peste alterat din unitatea mentionata. Initial, clientul, Mihail Silviu Pocora, a fost tratat cu indiferenta, motiv pentru care a apelat inclusiv la reprezentantii Oficiului pentru Protectia Consumatorilor, insa a fost anuntat ca duminica nu il poate ajuta nimeni. Abia in momentul in care reprezentantii Metro 1 au realizat ca nu e chip sa convinga clientul sa plece acasa, cu marfa deja cumparata - indiferent ca ea era stricata - au revenit la "sentimente" mai bune, avand in vedere ca la fata locului fusese chemata si presa. Au precizat ca sunt dispusi sa restituie suma de 27 de lei, atat cat valorau cele 4,3 kilograme de caras si, in plus, i-au oferit clientului doua sticle de vin, la alegere, pentru a face uitata intamplarea si pentru a nu se mai plange la presa sau la alte institutii. Cu toate aceste oferte, Silviu Pocora nu a acceptat propunerea, ci a formulat o plangere catre directorul unitatii, cu numarul de inregistrare 1400856 din data de 30 august a. c. In declaratie, Silviu Pocora a relatat cum pestele pus la vanzare, care zic ei era doar de 3 zile si avea eticheta de "peste proaspat", s-a dovedit a fi de fapt un produs alterat si cum Lidia Ardeleanu, sef departament din cadrul unitatii Metro 1, sub comanda telefonica a "directorului Cozma", i-a oferit clientului 2 sticle de vin la alegere de pe raionul special cu bauturi. In afara de faptul ca a respins "targul", Pocora insista ca Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor sa viziteze Metro 1. Intre timp insa, dupa toata valva creata, pestele in cauza - prezentat drept "proaspat" - a fost scos de la vanzare. (O. R. )