OBI, liderul incontestabil al pietei de retail DIY si gradinarit din Europa Centrala si de Est, a decis sa se implice tot mai mult in viata consumatorilor sai romani, fiind alaturi de acestia la fiecare decizie inteleapta menita sa le construiasca viitorul. OBI se alatura programului "Prima Casa", devenind astfel unicul retailer DIY ce a decis sa sprijine ampla strategie guvernamentala.
Prin acest program, OBI se apropie de consumatorii sai romani oferind pe durata intregului an un discount de 10%, nu doar tinerilor casatoriti recent, ci si acelora care au decis sa se mute intr-o casa noua, fie cumparata, construita sau inchiriata (de cel mult 3 luni de zile). Daca guvernul a aprobat programul "Prima Casa" cu scopul de a sprijini persoanele, care nu dispun de suficiente fonduri pentru achizitionarea unei case, OBI le ofera tuturor celor interesati sansa de a-si decora caminul cu produse din magazinele sale. Produselor care au preturi extrem de avantajoase, OBI le mai aplica in acest caz si o reducere de 10% disponibila pe parcursul unui an intreg.
"Sunt momente in viata, cand luam decizii importante si cand avem nevoie de tot sprijinul pe care-l putem obtine. OBI este alaturi de tine in cele mai importante etape ale vietii: atunci cand decizi sa te casatoresti sau atunci cand esti hotarat sa-ti cumperi o casa noua. Intotdeauna v-am oferit la gama noastra variata de produse DIY, destinate decorarii si amenajarii casei, cele mai avantajoase si convenabile preturi. Dar acum, ne dorim sa facem ceva diferit si mult mai mult pentru tine si familia ta, pentru ca voi doi meritati mai mult! Ne-am decis sa va ajutam, fie ca sunteti proaspat casatoriti, fie ca sunteti un cuplu aflat in pragul achizitionarii primei case. Dorim sa va sustinem in aceste momente speciale, cand va intemeiati o noua familie si cand faceti primele achizitii importante impreuna. Pentru ca noi stim ca aveti atat de multe planuri de indeplinit impreuna si ca orice ajutor este binevenit. La preturile avantajoase pe care OBI le practica, va oferim un discount suplimentar de 10% valabil pe parcursul unui an intreg, tocmai pentru a spijini noua voastra familie dar si achizitiile si cumparaturile de casa noua. Pentru un nou inceput mult mai usor! Permite-i lui OBI sa faca parte din visurile si planurile tale!", spune Romano Quinzi, Country Manager OBI.
Cu 536 de magazine, OBI este liderul incontestabil al pietei de retail DIY din Germania si unul dintre principalii jucatori de pe piata europeana. Pe langa Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina si Rusia, OBI este de asemenea prezent in Italia, Austria, Elvetia, Croatia, Ucraina si din toamna anului 2008 este prezent si in Romania.
In urmatorii ani, OBI se va concentra pe extinderea pe pietele din Europa Centrala si de Est. Obiectivul este acela de a deveni lider de piata in toate tarile in care OBI este prezent.
OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, avand peste 38,000 de angajaţi. Magazinele OBI au inregistrat in anul financiar 2007 - 2008 vanzari totale de 5,8 miliarde Euro. Vanzarile la nivel international au atins o cota de piata de 43%.
DYI se traduce prin "Do it Yourself" si caracterizeaza segmentul de piata ce ofera o gama larga de produse precum:
• Materiale de constructii (ex: lemn, materiale de constructii, tigla)
• Tehnica (ex: unelte electrice, aparate, articole sanitare, electrice, de feronerie)
• Materiale de interior (ex: vopsele, tapete, lampi, decoratiuni)
• Gradinarit (ex : ghivece, plante de interior, unelte pentru gradinarit si mobilier).