OBI, retailerul german de bricolaj, divizia grupului Tengelmann, sarbatoreste primul an in Romania. Pentru aceasta ocazie unica, retailerul a pregatit sase zile aniversare speciale, pline de surprize placute si oferte promotionale pentru toti clientii sai.
Increzator, OBI a intrat pe piata autohtona de retail DIY in noiembrie 2008, inaugurand prima locatie in Oradea, iar curand dupa aceea o noua locatie in Bucuresti. In aceasta primavara, retailerul a deschis concomitent alte doua magazine in Arad si Pitesti, continuandu-si astfel politica de expansiune.
Aniversarea primului an reprezinta un moment notabil, pentru care OBI a pregatit un program special: "Aniversarea noastra, e petrecerea voastra!". Astfel, OBI incearca sa ofere o semnificatie aparte acestei ocazii, dorind in acelasi timp sa le multumeasca tuturor clientilor pentru increderea si loialitatea demonstrate pe parcursul acestui an. Incepand cu 26 noiembrie, in toate cele patru locatii, vor fi demarate simultan sase zile de distractii, divertisment, concursuri, premii si o multime de oferte aniversare.
Toti clientii magazinelor OBI, carora le este destinata in intregime petrecerea aniversara OBI vor fi rasplatiti cu premii si cadouri neasteptate. "Ghiciti pretul!" este un concurs special, in care participantii trebuie sa ghiceasca pretul corect pentru minim 3 din 5 produse, castigand astfel unul din cadourile oferite de partenerii OBI. In plus, sarbatoarea "Aniversarea noastra, e petrecerea voastra!" va fi presarata cu multe alte concursuri atractive, implicandu-i pe toti cei care isi doresc sa se alature numeroaselor activitati interactive.
Intreaga actiune este de fapt o continuare a strategiei de comunicare OBI orientata inspre client. "Am reusit sa ne consolidam pozitia pe piata de DIY si gradinarit din Romania prin castigarea increderii consumatorilor intr-o perioada destul de scurta. In ultimul an, am reusit sa ne cunoastem clientii si preferintele acestora, dezvoltand oferte si promotii speciale pentru a-i sprijini si a fii un partener de incredere.", subliniaza Romano Quinzi, country manager OBI Romania.
In seria de evenimente aniversare, furnizorii OBI au devenit si partenerii acestuia, oferind diverse surprize clientilor: Agent Trade, Akzo Nobel Coatings, Astek, Atlas Corporation, Baumit, Baumix, Baxi, Candellux, Den Braven, Deutek, Elpreco, Fenestela, Gardinia, Knauf, Lafarge, Promod, Rabalux, Robert Bosch, Saint Gobain, Temad, Valrom, Vileda si Voyatzoglou Systems.
Cu 539 de magazine, OBI este liderul incontestabil al pietei de retail DIY din Germania si unul dintre principalii jucatori de pe piata europeana. Pe langa Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina si Rusia, OBI este de asemenea prezent in Italia, Austria, Elvetia, Croatia, Ucraina si din toamna anului 2008 este prezent si in Romania. In urmatorii ani, OBI se va concentra pe extinderea pe pietele din Europa Centrala si de Est. Obiectivul este acela de a deveni lider de piata in toate tarile in care OBI este prezent.
OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, avand peste 38,000 de angajati. Magazinele OBI au inregistrat in anul financiar 2007 - 2008 vanzari totale de 5,8 miliarde Euro. Vanzarile la nivel international au atins o cota de piata de 43%.
Ce reprezinta DIY?
DYI se traduce prin "Do it Yourself" si caracterizeaza segmentul de piata ce ofera o gama larga de produse precum:
• Materiale de constructii (ex: lemn, materiale de constructii, tigla)
• Tehnica (ex: unelte electrice, aparate, articole sanitare, electrice, de feronerie)
• Materiale de interior (ex: vopsele, tapete, lampi, decoratiuni)
• Gradinarit (ex : ghivece, plante de interior, unelte pentru gradinarit si mobilier)