Digi 24, noul post de stiri din portofoliul RCS & RDS, a fost lansat pe 1 Martie 2012, la ora 19.00, cu stirile prezentate de Adriana Muraru. Televiziunea poate fi urmarita in reteaua operatorului de cablu si online, pe site-ul Digi 24.
Reprezentantii noului post TV au spus ca vor sa se impuna printr-o abordare diferita a evenimentelor, centrata mai mult pe informatie si mai putin pe opinie. Desi in audiovizual mai sunt patru posturi de stiri, interesul manifestat de public este destul de mare, datorita vedetelor Luca Niculescu, Cosmin Preliplceanu, Adriana Muraru, Emma Zeicescu, Cosmin Stan sau Sanda Nicola.
Sediul Digi 24 se afla intr-o cladire de pe Soseaua Panduri, destul de incapatoare pentru cei 600 de angajati, dintre care jumatate sunt jurnalisti. Noua televiziune va emite in regim full HD si este dotata cu doua platouri, unde exista decorul pentru patru emisiuni si un studio virtual cu patru camere - dintre care doua sunt fixe.
La sfarsitul saptamanii se vor difuza emisiuni inregistrate si orientate mai mult spre divertisment, cum ar fi "Ca-n filme", realizata de Cristina Bazavan, fostul redactor-sef al revistei "Tabu", "Digcult" - emisiune de cultura, sau "Bonton".
In total, Digi 24 va avea 18 productii, pentru care lucreaza peste 50 de oameni, coordonati de Antoaneta Dohotariu, producator general.Compania RCS & RDS a mai avut o incercare nereusita in televiziune cu 10 TV, proiect care a dat gres la foarte scurt timp dupa lansare.
Noul post de stiri se lanseaza pe licenta obtinuta de compania de telecomunicatii pentru 10 TV, dar are o alta abordare. Postul nu va difuza publicitate si audientele nu vor fi masurate ca in cazul altor televiziuni. Digi 24 va fi o statie de portofoliu, la fel ca Digisport sau Digifilm.
Cu alte cuvinte, RCS & RDS spera ca, prin largirea gamei de televiziuni difuzate, sa castige mai multi abonati. Totusi, George Orbean, project managerul statiei, apreciaza ca strategia este mult mai complexa.
"Discutam despre o companie care are un sistem de business complex. O companie care a ajuns la aceste dimensiuni are niste strategii nu foarte simple", a spus Orbean si a dat ca exemplu reteta companiei Sky din Marea Britanie.