Ieri, 31 ianuarie a.c., in cadrul firmei de morarit si panificatie Dobrogea Grup a avut loc ultima etapa a campaniei "Ai faina, ai masina", "soldata" cu inmanarea marelui premiu catre cel mai fidel client al produselor firmei mentionate. Campania s-a desfasurat in perioada 21noiembrie-30 decembrie 2005 si a avut ca scop promovarea fainii tip 000 la 1 kg. Astfel s-a pus in joc marele premiu, noul Opel Astra, adjudecat de constanteanul Lucian Dobrescu, acesta declarand: "Am folosit faina Dobrogea, deoarece sunt bucatar". Lucian Dobrescu, in varsta de 24 de ani, fara permis de conducere, ne-a asigurat, in acelasi timp, ca "acum o sa fac scoala de soferi". De asemenea, Dobrogea Grup a dorit sa rasplateasca fidelitatea consumatorilor si prin oferirea unor premii in obiecte electrocasnice si mobila de bucatarie, care au cuprins si alte orase mari din tara, ca Brasov, Cluj, Pitesti, Sibiu, acest lucru petrecandu-se tot prin tragere la sorti. Vicepresedintele firmei Dobrogea Grup, Arsen Sarchezian, a inmanat cheile frumoasei masini tanarului posesor de autoturism care n-a rezistat tentatiei de a se sui la volan pentru turul recunostintei.