Akzo Nobel, cel mai mare producator de lacuri si vopsele pe plan mondial, isi consolideaza pozitia pe piata din Romania, investind in actiuni de comunicare si marketing.
More than Pub este agentia desemnata de companie sa gestioneze atat componentele de ATL prin tactici de relatii publice, cat si BTL (direct marketing, proiecte speciale), aducand in fata consumatorilor romani un brand puternic, valorizat de caracteristicile deosebite ale liniei de produse, fie ca este vorba despre vopsea lavabila, lacuri pentru tratarea lemnului sau vopsea pentru metal.
Cu o pozitionare premium, Akzo Nobel este preferatul arhitectilor, fiind mereu in trendurile decoratiunilor interioare si exterioare. Astfel, oricine foloseste produsele Akzo Nobel este convins de tehnologia inovativa si de estetica ireprosabila.
Din experienta companiei in sectorul lacurilor si vopselelor, precum si din grija pentru mediu, au rezultat excelente performante in protectia acestuia, produsele necontinand solventi. Strategia de comunicare pe care More Than Pub o va dezvolta pentru brand-urile olandeze se va concentra atat asupra sublinierii beneficiilor produselor, cat si asupra educarii consumatorilor referitor la importanta folosirii unor produse de calitate.
Akzo Nobel, lider mondial in domeniul lacurilor si vopselelor are sediul central in Amsterdam.
Compania se regaseste in top "500 Global Fortune" si isi desfasoara activitatea in peste 80 de tatari, cu un numar de aproximativ 55.000 angajati.