MOL intentioneaza sa cumpere, in 2007, de pe piata romaneasca, doua benzinarii particulare si nu exclude achizitia unei retele de statii, care sa ajute firma sa-si urce cota de piata din Romania la 20%. MOL Romania are, in prezent, un numar de 121 benzinarii si doreste sa-si extinda reteaua de statii inclusiv in orasele mici si mijlocii, la frontiere sau pe viitoarele autostrazi. MOL a anuntat, la sfarsitul lunii trecute, ca va investi in Romania peste 23 milioane de euro, in 2007 si 2008, pentru optimizarea retelei de distributie, prin achizitionarea sau construirea a cel putin 15 noi benzinarii. Compania a inregistrat, in primul trimestru al lui 2007, o cifra de afaceri de aproximativ 114 milioane euro, in scadere cu 5% fata de nivelul de 119 milioane euro, consemnat in primele trei luni ale anului trecut. Potrivit reprezentantilor MOL, exista cazuri in care pentru MOL poate sa fie mai scumpa aducerea unei benzinarii particulare la standardele companiei decat construirea uneia noi, astfel ca pentru acest an MOL planuieste cumpararea a doua benzinarii particulare in Romania. Pentru a-si majora cota de piata de la 14% in 2006 la 20% in urmatorii doi-trei ani, nu este exclusa posibilitatea ca MOL sa cumpere o retea de statii de distributie carburanti, dar, in acelasi timp, compania din Romania ia in calcul si cumpararea mai multor benzinarii independente de pe piata interna pentru a-si atinge tinta de piata.