Gasirea unei idei de afaceri inovative este un lucru din ce în ce mai greu, dar nu imposibil. Întreprinzatorii care vin cu o astfel de idee au sanse mari de reusita.Un exemplu în acest sens este Luna Media, o afacere care, desi este de putin timp pe piata craioveana, are toate sansele sa devina un succes. „Luna Media este o agentie de publicitate al carei principal produs este Luna TV Mercur, un serviciu de publicitate ce consta în difuzarea de materiale publicitare video prin intermediul a 14 display-uri LCD de înalta definitie, cu diagonala mare (107 cm), montate în locatii strategic alese din centrul comercial Mercur“, a declarat Stefan Coveianu, directorul Luna Media. Potrivit acestuia, firma ofera comerciantilor din Craiova posibilitatea de a-si realiza spoturi publicitare „la calitatea pe care, pâna în prezent, o puteau obtine doar apelând la serviciile mult prea costisitoare ale agentiilor de publicitate de nivel national“. Deocamdata, serviciul este disponibil doar în centrul comercial Mercur, însa acesta se va extinde si în alte locatii, ca si portofoliul de servicii al firmei. Nevoia pietei si-a spus cuvântulCei care au venit cu ideea unei astfel de afaceri sunt Stefan Coveianu (inginer) si Sebastian Tomita (jurist) si s-au gândit bine la acest lucru înainte de a-l pune în practica. „Atunci când lansezi un produs nou, ai doua posibilitati: sa raspunzi nevoilor pietei sau, acolo unde acestea au fost deja satisfacute, sa creezi o nevoie artificiala pe care, prin produsul tau, sa o satisfaci. În Craiova, cel putin în materie de publicitate, vorbim de o piata cvasiinexistenta“, a spus Sebastian Tomita, directorul firmei. El a explicat ca s-au gândit ca sunt multi comercianti care ar fi avantajati de o forma de publicitate video, dar pe care nu prea are cine sa le-o ofere. Acesta nu este singurul motiv pentru care a aparut ideea unei astfel de afaceri. „Preturile pentru o publicitate la nivel national se justifica doar daca produsul promovat are desfacere, de asemenea, la nivel de tara, iar eficienta publicitatii la un post TV local ne permitem sa o punem sub semnul îndoielii“, a mai spus Tomita.O afacere gândita amanuntitDe la idee la punerea ei în practica a fost multa munca. „Ideea exista de mai multa vreme. Înainte de a porni acest serviciu, ne-am gândit la fiecare detaliu. Ne-am dorit publicitate video HD (high definition) si pentru aceasta a trebuit sa concepem un sistem profesional de redare video“, a afirmat Stefan Coveianu, care a explicat ca au reusit sa creeze singuri solutia de transmisie/receptie HD. Costurile punerii pe picioare a acestei afaceri au fost însa peste asteptari, deoarece au folosit aparatura tehnica de ultima generatie, achizitionata din SUA.„Afacerea se muleaza perfect pe stilul nostru de viata“Unul dintre lucrurile care        i-au ajutat foarte mult în aceasta afacere este faptul ca asociatii se completeaza reciproc. „Înainte de a ne fi legat o afacere, ne-a legat o prietenie. Acest aspect este foarte important în conducerea Luna Media“, a spus Sebastian Tomita. În plus, pentru ca îsi desfasoara activitatea în domeniul publicitar, unde ideile conteaza cel mai mult, cei doi pun accent pe creativitate. „Este o afacere care se muleaza perfect pe stilul nostru de viata deoarece nu am dus niciodata lipsa de idei. Împreuna am avut multe idei pe plan artistic, iar acum putem sa ne valorificam creativitatea în realizarea spoturilor clientilor nostri“, a spus Stefan Coveianu. „Toti clientii sunt importanti pentru noi“Directorii de la Luna Media au explicat ca pe acest segment nu exista un concurent direct în Craiova. Alt element, deloc de neglijat, care i-a ajutat sa se dezvolte este si modul în care-si privesc clientii. „Toti clientii pe care îi avem sunt la fel de importanti pentru noi, pentru ca sunt foarte deschisi la ideea de publicitate si ne permit sa ne exprimam creativitatea în cele mai variate domenii: auto, hoteluri si restaurante, gradinite, instalatii, media“, a afirmat Stefan Coveianu.