Zeci de reprezentanti ai mediului de afaceri din judetul Dolj au participat ieri la NowMedia, prima conferinta despre marketing on line organizata la Craiova. "Obiectivul evenimentului a fost sa promoveze si sa educe piata din Dolj cu privire la publicitatea on line, care reprezinta viitorul in domeniu. De altfel, aceasta deja castiga teren si dicteaza mutatii in politicile de marketing ale firmelor", a declarat Iulian Fira, sales executive la MB Dragan - (true) interactive agency, agentia care a organizat evenimentul. Unul dintre principalele avantaje ale acestui tip de promovare este acela ca e masurabil. Dar avantajele nu se opresc aici. Intr-o perioada in care bugetele de marketing sunt reduse, iar campaniile de promovare necesita rezultate imediate, potrivit specialistilor din domeniu, mediul on line ofera posibilitati de promovare cu resurse minime. "Cu preturi mici, mesajul tau ajunge la un numar mare de oameni", a explicat Gabi Nistoran, managing partner la MB Dragan Craiova.
La evenimentul de ieri au participat Mihai Dragan, fondator si CEO al agentiei organizatoare, Tudor Totolici, strategy consultant al agentiei, precum si Adrian Soare, strategy director Metromind.