Oficiul Judetean pentru Protectia consumatorului Constanta a facut deja bilantul reclamatiilor si controalelor efectuate in sezonul estival care tocmai a luat sfarsit. Desi in practica lucrurile nu au stat deloc bine, teoretic nu au existat nici un fel de probleme grave, iar cele care au fost sesizate s-au solutionat prin retragerea bunurilor de la vanzare s-au intreruperea activitatii societatilor pana la rezolvarea deficientelor. In ceea ce priveste numarul de reclamatii inregistrate de OJPC acesta este unul destul de mic, in jur de 600 de reclamatii, avand in vedere neregulile pe care le puteai observa la tot pasul. "Am primit in jur de 600 de reclamatii si am efectuat 1410 actiuni de control. Valoarea amenzilor pentru sezonul de anul acesta este de 567.950 RON, dar asta nu inseamna ca toate controalele se finalizeaza cu o amenda, au fost situatii in care doar am retras bunuri de la vanzare sau cand am dispus incetarea activitatii pana la solutionarea problemelor", a declarat Gheorghe Trandafir. De asemenea, acesta a mai spus ca comerciantii realizeaza ca trebuie sa se responsabilizeze si se preocupa de cererea de conditii optime desfasurarii activitatii, consultand inspectorii in vederea imbunatatirilor pe care urmeaza sa le aduca spatiilor.