Banii incasati din publicitatea pentru copii se vor inmulti cu 15% in televiziune si cu 50% in radio odata cu intrarea in UE, se arata intr-un sondaj realizat de NewsIn in randul companiilor de media care au acest segment de public.
Pe de alta parte, si investitiile in reclamele pentru copii vor creste odata cu intrarea in UE. Asta si pentru ca numarul producatorilor de pe aceasta piata va fi in expansiune. In aceste conditii o serie de canale internationale de televiziune profilate pe desene animate si-au anuntat intentia sa ofere spatiu de reclama pentru firmele de publicitate romanesti, incepand cu 2007. Mai mult, unele posturi au anuntat ca vor lansa anul viitor in Romania noi canale TV pentru copii. Datorita oportunitatilor ce apar pentru producatorii care se adreseaza copiilor, competitia va creste si pe segmentul presei scrise. De asemenea, publicitatea pe radio va avea o crestere de 50% a incasarilor, crestere semnificativ, mai mare decat cea din TV, carti si presa, asta si pentru ca la noi in tara exista in acest moment doar un singur radio care se adreseaza exclusiv copiilor. (R.M.)