Masina a fost deja restilizata, dar modificarile sunt discrete si departe de a schimba radical imaginea popularei compacte coreene.
Infuzia de personalitate de care avea nevoie i30 s-a manifestat la noua aparitie prin redesenarea anumitor elemente ce definesc linia exteriorului, vizate fiind masca radiatorului, spoilerul fata impreuna cu luminile pentru ceata, spoilerul spate si, nu in ultimul rand, pragurile. Exteriorul a devenit astfel ceva mai dinamic, dar acest lucru se observa usor doar de catre un ochi atent. In fapt, coreenii nici nu cred ca erau pregatiti pentru marea schimbare, mai ales ca accederea la aceasta formula a fost facuta cu greu, iar simpatia de care se bucura acest model pe piata europeana nu trebuia pusa nicidecum in pericol. La interior lucrurile stau cam la fel, habitaclul fiind mare si bine organizat, cu o echipare decent pentru acest nivel de pret. Fara interventia unor modificari consistente, interiorul merge in continuare pe simplitate si ergonomie, piesa de rezistenta fiind in continuare plansa de bord ce aminteste printr-o buna organizare, de influentele puternice europene. Finisajele sunt bune, la fel si materialele, dar acestea lasa loc si de mai bine, iar aici ma refer la volan. La versiunea testata de noi acesta era realizat din plastic masiv, cu o suprafata puternic granulata pentru a asigura o priza buna. Schimbatorul de viteze a fost si el modernizat si dispune acum de o forma mai interesanta, dar care nu aduce nimic nou in materie de ergonomie.

Prestatia in oras este excelenta

Lucrurile stau bine pentru i30 atunci cand pornim la drum. Vom regasi o platforma moderna a carei arhitectura ce cuprinde o punte spate cu brate independente ce aduce o multime de avantaje la capitol precum confortul si stabilitatea. Zgomotul de rulare este mic, iar oscilatiile produse de denivelari sunt absorbite foarte eficient, cel putin cand acestea nu depasesc frecvente si amplitudini prea mari. Prestatia in oras este excelenta, iar la acest lucru au participat directia precisa si agila, dar si un motor pe benzina puternic si avid de turatii. Cutia de viteze dispune doar de cinci trepte, dar etajarea este corecta si nu lasa motorul sa lucreze in zone critice de cuplu, cu conditia ca plaja larga de turatii de care acesta dispune sa fie din plin exploatata. Schimbarea treptelor este usor imprecisa, iar aceasta senzatie este generata de timoneria lunga cu componente din plastic.

Pachet avantajos







Prin schimbarile efectuate cu mare grija, Hyundai i30 tinteste catre continuitate si cauta sa exploateze din plin un model de clasa compacta reusit ale carui trasaturi sunt acum si mai accentuate. Pentru a se ancora mai bine in piata, i30 vine acum si cu pachetul "Triple 5", ce consta in cinci ani de garantie fara limita de kilometri, cinci ani de verificari tehnice si cinci ani de asistenta rutiera gratuita.