Targul International “Lumea Marcilor Private“ PLMA 2005, organizat la Amsterdam in perioada 24-25 mai, a reprezentat un nou prilej pentru Grupul European Drinks de a-si face cunoscute produsele pe piata mondiala de retail. La acest targ important, European Drinks Group, singurul prezent din Romania, a fost invitat sa-si expuna toata gama de produse fabricate de cele trei companii componente: European Food, European Drinks si Scandic Distilleries.
Prezenta puternicului grup al industriei alimentare romanesti la astfel de evenimente este deja o obisnuinta, grupul avand standuri proprii la marile targuri de produse alimentare pe tot mapamondul, inclusiv la editia de anul trecut a Targului de la Amsterdam. In urma acestor participari, Grupul European Drinks a inregistrat o dublare a volumului exportului pe primele cinci luni ale lui 2005 fata de primele cinci luni ale anului trecut. Participarea a fost una de succes, Grupul European Drinks reusind initierea si incheierea unor contracte cu retaileri importanti de pe piata alimentara mondiala. De produsele Grupului au fost interesati, printre altii, AMS Sourcinng Olanda, BBAgency Olanda, Rodex Sweden, Dia Spania (parte a grupului Carrefour), Biedronka Polonia - cel mai mare lant de supermarketuri din Polonia -, Gottit’As Norway, Purity USA, Johnsof Cipru, Treelle Italia, Enzamar Canada, Mediator Kuweit, Balluff Austria, Norma Germania. Viorel Micula, presedinte European Drinks, a declarat: “Participarea la targuri internationale si in special la PLM Amsterdam este deosebit de importanta deoarece prin astfel de prezente reusesti sa-ti dai seama de nivelul la care este racordata piata europeana si mondiala si poti astfel sa-ti pregatesti mai bine viitorul. Concluzia acestui eveniment este ca pe piata vor rezista marii producatori, adica aceia care reusesc sa produca la standarde de calitate si cu costuri reduse“.