Ministerul Transporturilor studiaza posibilitatea finantarii reabilitarii Garii de Nord Bucuresti prin accesarea fondurilor europene, concesionare, parteneriat public-privat sau credite externe, decizia depinzand de studiul de fezabilitate. "Exista in studiu patru variante referitoare la modul in care se sa faca reabilitarea Garii de Nord. In 2006 a existat o propunere pentru reabilitarea statiei Bucuresti Nord printr-un parteneriat public privat, dar nu a fost finalizata. In situatia parteneriatului noi participam cu valoarea mijloacelor fixe, iar celalalt partener cu investitiile, dar pentru a-si amortiza cumva investitia ar fi trebuit un numar de ani sa gestioneze si sa ii intre toate veniturile in urma a ceea ce se va realiza cu Gara de Nord. Probabil si cu redeventa de o anumita valoare", a declarat directorul CFR Infrastructura, Constantin Manea. Potrivit acestuia, cel mai probabil reabilitarea Garii Nord se va face prin fonduri europene. Totodata, compania are in vedere concesionarea statiei sau obtinerea unui credit extern, astfel incat sa poata fi obtinuta finantarea pentru reabilitarea Garii de Nord. Directorul CFR Infrastructura a explicat ca reabilitarea statiei CF va avea in vedere dezvoltarea spatiilor comerciale, astfel incat sa aduca profit companiei.