Utilizatorii de telefonie si de Internet vor fi mai bine informati referitor la conditiile de furnizare a acestor servicii. Aceste prevederi sunt incluse intr-un proiect de decizie lansat de Autoritatea Nationala de Reglementare a Comunicatiilor (ANRC), se arata intr-un comunicat al institutiei. Potrivit acestui proiect, furnizorii de servicii de telefonie vor trebui sa informeze clientii in legatura cu conditiile de furnizare a serviciilor.
De asemenea, ei vor fi obligati sa puna la dispozitia abonatilor facturile detaliate, care sa respecte un minimum de informatii. Accesul la aceste informatii va fi asigurat utilizatorilor atat prin intermediul propriilor mijloace de care dispun furnizorii de telefonie fixa si mobila, cat si prin intermediul ANRC. Informatiile vor fi puse la dispozitia clientilor de catre furnizori prin publicarea pe paginile proprii de Internet, prin afisarea la punctele de lucru in locuri usor accesibile si vizibile. De asemenea, informatiile pot fi oferite si prin intermediul serviciului de relatii cu clientii sau in forma tiparita, gratuit, la cererea utilizatorilor. Tot in acest scop, ANRC a realizat si o pagina de Internet, unde utilizatorii pot accesa "Ghidul utilizatorului". Prin acest ghid, utilizatorii pot afla ofertele furnizorilor de servicii de telefonie fixa si mobila, dar si ofertele acestora de acces la Internet. Aceste oferte comerciale vor trebui sa cuprinda categoriile de servicii oferite, localitatile, modalitatea de tarifare, tarifele percepute, facilitati, tarife pentru servicii suplimentare. (S.N.)