Inspectoratul Regional pentru Protectia Consumatorului - Constanta a primit in perioada 1-14 ianuarie un numar total de 75 de reclamatii, dintre care jumatate sunt in sfera serviciilor de cablu si internet. Consumatorii s-au plans de semnalul slab, insa societatile de cablu au motivat conditiile meteo. Inspectorul Rodica Mocanu ne-a declarat ca in mod normal consumatorii ar trebui ca sa se adrese in primul rand operatorului economic si apoi la Protectia Consumatorului, insa de multe ori se intampla pe dos. De asemenea, constantenii au mai reclamat in primele doua saptamani ale anului defectarea unor produse electrocasnice - probabil de la penele de curent. "Reclamatiile privind produsele alimentare au fost foarte putine in aceasta perioada", ne-a mai declarat Rodica Mocanu. De mentionat ca Inspectoratul mai are in subordine, pe langa Constanta, inca doua judete, respectiv Tulcea si Braila. In privinta acestor doua judete se pare ca, cel putin la inceputul anului, consumatorii acestor localitati au fost multumiti. Astfel, pentru judetul Tulcea, in perioada 1-14 ianuarie Protectia Consumatorului a primit doar 4 reclamatii, in timp ce pentru judetul Braila s-au inregistrat doar 6 reclamatii.