Cotidianul nostru a semnalat in repetate randuri disfunctionalitatile existente in furnizarea energiei electrice, in conditiile in care mai multe cartiere din Constanta au ramas in bezna, ultima intrerupere neanuntata avand loc vineri seara, 7 august a. c. In ciuda acestor neajunsuri, Enel a simtit nevoia sa precizeze, prin intermediul unui comunicat, ca ofera clientilor servicii de calitate, ba mai mult, ca exista investitii de modernizare. "Directiile principale ale programului de investitii pentru serviciul de distributie vizeaza modernizarea statiilor si posturilor de transformare, inlocuirea echipamentelor si instalatiilor invechite, a liniilor aeriene si subterane cu un grad mare de uzura", au spus reprezentantii Enel, printr-un comunicat remis redactiei noastre. Printre investitiile realizate in Dobrogea se numara si introducerea tehnologiei Telecontrol, un sistem inovator care permite operarea de la distanta a dispozitivelor de intrerupere si manevra, reducand astfel numarul si durata intreruperilor. De asemenea, Enel Distributie Dobrogea precizeaza ca a finalizat lucrarea de investitii independenta in iunie 2009, prin intermediul careia s-a alimentat cu energie electrica un nou cartier de locuinte sociale realizat de Primaria Constanta. Totodata, pentru urmatorii 5 ani, Enel mai sustine ca a alocat fonduri totale de circa 700 milioane de euro pentru modernizarea retelei in toate cele trei regiuni in care opereaza - Dobrogea, Banat, Muntenia. (C. U. )