Ministerul Turismului a finalizat ieri evaluarea ofertelor depuse in cadrul licitatiei deschise pentru achizitia serviciilor de realizare a campaniei interne "Turist in Romania", a anuntat ministrul Elena Udrea (foto). In urma analizei, comisia de evaluare a stabilit ca oferta castigatoare este cea a asocierii dintre SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL. Asocierea va realiza difuzarea de spoturi de 30 de secunde pe primul post de televiziune generalista si pe primele doua canale tv de stiri, selectate in functie de audienta. Valoarea totala a ofertei castigatoare se ridica la 3. 617. 102 lei, echivalentul a 866. 891 euro, fara TVA si fara taxa de cinema. Posturile pe care va fi realizata promovarea interna a destinatiilor turistice romanesti sunt Pro TV, Realitatea TV si Antena 3. Campania "Turist in Romania" se va derula pe cele trei canale in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de romani care aleg sa-si petreaca vacanta in tara. (L. R. )