GdS a avut în drive test un model Chevrolet Epica full. Concluziile? Surprinzator de favorabile. Epica de la Chevrolet, un sedan de clasa medie, are o conduita de drum excelenta.Mentalitatea americana - cu cât mai mare cu atât mai bun - se regaseste în dimensiunile masinii care este si foarte confortabila. Am testat o versiune diesel de 150 CP, vârf de gama. Ce înseamna asta? Masina este echipata cu tot ce ai putea dori, începând cu scaune reglabile pe opt directii, îmbracate în piele si încalzite, volan reglabil pe înaltime si profunzime, servodirectie asistata în functie de viteza, ABS, geamuri ionizate, actionate electric, oglinzi reglabile electric si rabatabile, schimbator de viteze îmbracat în piele, senzor de ploaie, pentru pilot automat, pâna si interiorul cosmetizat cu detalii subtile din crom si aluminiu. Consola de bord de culoare neagra este prietenoasa, comenzile sunt bine pozitionate si accesibile, îndeosebi cele de pe volanul multifunctional. Asa cum este practic la o masina de dimensiuni sporite, oglinzile laterale ofera o vizibilitate excelenta. La drum s-a comportat foarte bine  Desi masiva, are un consum excelent. Daca motoarele pe benzina disponibile pentru Epica, cu sase cilindri în linie, de 2.0l respectiv 2.5l (transmisie automata) înghit 11-13 litri de carburant la suta de kilometri parcursa prin oras, conform datelor tehnice ale producatorului, dieselul de doi litri testat de noi are un consum rezonabil, 7,5 litri de motorina în mediul urban, si un consum mixt de 6,1l. La acest capitol, singurul punct negativ gasit pe parcursul a 25 de kilometri, atât în oras, cât si în afara este ca nu prea are vlaga la turatii scazute. Daca folosesti acceleratia mai energic, simti imediat cum se înfige.Tot la capitolul comportament la drum trebuie mentionata suspensia excelent configurata. Epica este echipata cu suspensie Mcpherson pe fata si suspensie independenta pe spate. Directia precisa îti da încredere în masina, în special când simti în volan servodirectia asistata în functie de viteza, ceea ce înseamna ca volanul devine mai greu de rasucit cu cât viteza creste pentru a reduce riscul unui viraj mai larg sau mai strâns decât se doreste. Alta caracteristica placuta este silentiozitatea. Masina este foarte bine antifonata, iar atunci când stai la stop sunetul motorului este imperceptibil.Concluzia este ca Epica are o tinuta de drum excelenta. Costa putin peste 22.000 de euro si, momentan, la Rucom, dealerul Chervrolet în Craiova, este la promotie: garantie extinsa cinci ani sau reducere de 650 de euro. Luând în calcul punctele slabe si punctele forte, acestea din urma fiind mai multe, masina îsi merita banii.