La fiecare lansare a unui model de serie nemtii cad subit in depresie. Se trateaza cateva saptamani in garaj, dupa care ies la soare cu cate un monstru precum GT 520.
Germanii de la Geiger au creat o versiune de Ford Mustang denumita simplu Ford Mustang GT 520. Insa nu-i nimic simplu la Mustangul preparat de GeigerCars.
Pentru cei "contaminati" cu microbul cailor-putere, filozofia celor de la Geiger in cazul Mustang este ca numai cui pe cui se scoate, astfel incat capacitatea motorului de 4,6 litri a fost marita la 5,2 litri, iar compresorul de supraalimentare cu transmisie prin curea alaturi de un intercooler au dus motorul la 520 CP si un cuplu de 563 Nm la 4.730 rpm. Constructia precisa a ambelor capete de cilindri, instalarea unui arbore cu came sport si consolidarea supapelor sunt o parte din "tratamentul" de putere oferit de GeigerCars. Sistemul de evacuare este realizat din otel inoxidabil, completat de un catalizator pentru a-i multumi pe cei care tin la mediul inconjurator. Garda la sol a fost redusa cu 50 mm. Masina atinge o viteza maxima de 287 km/h, iar la 100 km/h ajunge in 4,2 secunde. Cei de la Geiger s-au gandit ca la un moment dat poate am vrea sa si oprim si au dotat masina cu frane cu discuri ventilate de 355 mm fata/spate. GT 520 ruleaza cu jante de 20 inch, cu pneuri 255/35 fata si 285/30 spate.
La interior, care nu difera mult de cel al modelului de serie, pe langa scaunele sport cu suport lateral marit si imbracate in piele, si-a facut loc sistemul audio JBL (10.000 W!!!), cu sistem Alpine de control al sunetului si un adaptor iPod "Drive&Play". GeigerCars va porni anul urmator intr-un turneu de promovare si spera sa ajunga si in State, unde le va arata "tunerilor" americani ca nu exista monopol pe calut.
Shelby GT 500 dus la 700 CP, fara garantie de la Roush Performance
Proprietarii de Ford GT pot sta linistiti, bucurandu-se de cei 500 CP ce stau ascunsi sub capota, sau pot apela la inginerii de la Roush Performance care vor impinge la extrem performantele lui GT 500, facandu-l sa genereze pana la 700 CP. Aceasta substantiala crestere este posibila datorita noului Roushcharger, disponibil sub forma de trei kit-uri. Cel mai simplu dintre upgrade-uri poarta numele "Cold Air Kit", iar prin intermediul sau se obtine un plus de 45 CP.
Urmatorul pas consta in adaugarea unei suflante de 2.3 litri, ce face ca motorul sa genereze cu 120 CP mai mult, in acest caz asigurandu-se o garantie de trei ani sau 58.000 km.
Pentru cei mai "salbatici" este oferita si o versiune ce se anticipeaza ca va face ca motorul lui GT 500 sa genereze 700 CP, dupa montarea acestui kit, insa nu se mai asigura garantie.