Compania daneza Weco Travel, care a achizitionat pachetul majoritar de actiuni al agentiei de turism Alto Tours din Bucuresti, si-a propus ca in urmatorii doi ani sa aloce circa cinci milioane de euro pentru a prelua inca trei agentii din Romania. "Weco Travel a incheiat procedura de preluare a pachetului majoritar la agentia Alto Tours si detine in prezent 75% din actiuni, fata de 25% cat avea pana acum", a declarat, miercuri directorul general al Alto Tours, Florin Ţancu. El a mentionat ca detaliile referitoare la valoarea tranzactiei sunt confidentiale. In urma schimbarii actionariatului, Florin Ţancu va ramane la conducerea operatiunilor companiei daneze in Romania si se va ocupa, totodata, de relatia cu furnizorii de servicii la nivel de grup. El a precizat ca Weco Travel are un buget de aproximativ cinci milioane de euro pentru achizitii pe piata romaneasca, vizand ca in urmatorii doi ani sa preia inca trei agentii de turism dedicate segmentului de business travel. "In urmatorii doi ani, Weco are in vedere achizitia a trei agentii de turism mici sau medii, iar bugetul alocat in acest sens se ridica la circa cinci milioane de euro", a spus directorul general al agentiei Alto Tours.
Weco Travel face parte din grupul danez Weco Invest A/S si detine agentii in Polonia, Ungaria, Cehia si Rusia, cu un volum de business cumulat de 180 milioane de euro anual.
Alto Tours a incheiat un parteneriat cu Radius Travel, una dintre cele mai importante firme de management turistic din lume, alaturi de American Express si Carlson Wagonlit. Totodata, agentia de turism a lansat in acest an, impreuna cu operatorul aerian Click Air, o cursa charter catre Barcelona, iar pentru 2009, are in vedere continuarea colaborarii, atat pentru charterele spre Barcelona, cat si pentru alte destinatii din Spania.
In primele noua luni, Alto Tours a inregistrat afaceri de 32,4 milioane de lei (circa noua milioane euro), in urcare cu 3,8% fata de perioada similara a anului trecut. Pentru ansamblul anului, firma estimeaza incasari de 11 milioane de euro din segmentul de business travel, iar in 2009, Ţancu mizeaza pe o crestere de peste 20% a cifrei de afaceri.