Dacia participa pentru a doua oara la Targul Auto de la Geneva, de data aceasta din postura de veritabil "varf de lance" al Grupului Renault- Nissan. Logan a devenit deja masina cu una dintre cele mai spectaculoase cresteri din istorie, vanzarile modelelor fabricate la Pitesti depasind cu mult si cele mai optimiste asteptari. De altfel, potrivit directorului Dacia, Francois Fourmont, singura problema a Loganului este ca in 2007 nu va putea face fata cererii de pe piata internationala. Asta in conditiile in care vanzarile din Spania s-au triplat, iar cele din Germania - cea mai "neprietenoasa" piata auto din Europa - s-au dublat. Numai in primele saptamani ale anului s-au inregistrat mai multe cereri decat erau programate pentru tot anul. In 2006, Dacia a inregistrat cel mai bun an din istoria sa, profitul colosului Renault fiind dictat exclusiv de incasarile Logan, in conditiile in care celelalte modele ale firmei franceze nu s-au ridicat la nivelul asteptat. Pentru 2007 se urmareste deschiderea unei noi piete de anvergura, Argentina, la mijlocul anului fiind programata inaugurarea uzinelor Logan din Brazilia, Iran si India, ducandu-se tratative si pentru o fabrica in Africa de Sud.