Rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii trebuie folosite in administrarea afacerilor.
Relatia cu clientul trebuie sa devina responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.
Angajatii trebuie ajutati sa se dezvolte si pe plan personal.
Lumea trebuie schimbata.
Si, da, trebuie sa incercam sa facem cat mai multi bani.
Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari.
In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele. Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.
Comandati Cum sa livrezi fericire cu un discount de 5%, la pretul de 46,55 lei aici.
Beneficiati de 20% discount comandand impreuna Cum sa livrezi fericire de Tony Hsieh si Noile reguli de marketing si PR de David Meerman Scott, la pretul de 83,20 lei aici.