In urma unei investitii de peste 2 milioane de euro, operatorul de telefonie mobila Cosmote a finalizat relocarea si extinderea activitatilor principale de relatii cu clientii intr-o cladire amplasata in Iride Business Park, se precizeaza intr-un comunicat de presa. Noul centru, amplasat pe primele doua niveluri ale cladirii si cu o suprafata de 5.000 mp, gazduieste in prezent peste 300 de angajati ai departamentului de Relatii cu Clientii si peste 120 de angajati ai diviziilor de IT, date si retea. Locatia din Iride Business Park este dotata cu echipamente de ultima generatie, care permit masurarea traficului si generarea de rapoarte de monitorizare si evaluare, pentru imbunatatirea continua a serviciilor de relatii cu clientii. Centrul dispune si de un sistem IVR (sistem interactiv de raspuns vocal), pentru a asigura un raspuns prompt solicitarilor clientilor. Pe langa apeluri si e-mail, clientii Cosmote pot intra in legatura cu departamentul de relatii cu clientii direct de pe site-ul companiei sau trimitand un fax. "Cosmote a inceput activitatile de relatii cu clientii in decembrie 2005, odata cu lansarea companiei, cu o echipa de aproape 50 de angajati. Ca urmare a evolutiei rapide a numarului de clienti, in prezent, echipa dedicata este formata din peste 460 de angajati, care opereaza din trei locatii diferite", a declarat Vassilis Trochalidis, director Vanzari si Servicii Relatii cu Clientii, Cosmote Romania.