Cei care isi cumpara un telefon mobil nou, de la firmele specializate in astfel de tranzactii, nu inseamna ca au neaparat si garantia ca acesta va functiona cum trebuie. Un constantean s-a trezit ca a ramas fara telefon dupa ce aparatul s-a defectat si l-a dus la service, in urma cu aproximativ o luna de zile. Acum tanarul asteapta sa i se inapoieze telefonul mobil reparat sau sa-i fie schimbat cu unul nou, mai ales ca aparatul se afla in perioada de garantie. Din pacate pentru el se pare ca asteptarea va mai dura, deoarece furnizorul este in concediu de odihna si nu vrea sa fie deranjat.

Un tanar constantean si-a cumparat un telefon mobil marca LG Shine de la magazinul Total GSM, mai exact de la societatea comerciala Terraponticor SRL in data de 5 iunie. "La trei zile dupa ce am cumparat telefonul, acesta a inceput sa se restarteze singur. L-am dus la magazin unde mi s-a spus ca nu este nici o problema, ca telefonul face asa pentru ca am formatat bateria gresit si ca sa-l pastrez ca nu are nimic. Nu avea insa cum sa fie din cauza bateriei, deoarece el se inchidea cand inchideam clapeta", a declarat T.M.. Dupa doua saptamani insa telefonul s-a inchis de tot si proprietarul nu a mai avut de ales decat sa il duca la un service. "Am dat telefonul la reparat, cu toate ca normal ar fi fost sa mi-l schimbe, deoarece nu aveam o luna de zile de cand il cumparasem. Mai mult nu au trecut nimic in fisa de garantie. Cei de la service m-au chemat dupa o saptamana si mi-au zis ca telefonul e gata, e in regula. L-am luat acasa si dupa ce a mers doua zile fara sa apara nici o problema, a inceput iar sa faca figuri", a mai declarat T.M. Prin urmare, la o luna fix de la achizitionarea aparatului, in data de 5 iulie, tanarul s-a prezentat iar cu telefonul la service. "Pe 12 iulie mi s-a dat un alt telefon pe care urma sa-l folosesc pana era reparat al meu. Problema e ca nici telefonul acesta pe care mi l-au dat nu merge. Nu am semnal la el deloc, oriunde as fi. Am inceput sa-l sun pe patron si sa-l intreb cand va fi gata telefonul, pentru ca eu in prezent nu mai am telefon, insa acesta m-a tot amanat. Ultima data cand am vorbit cu el, pe data de 2 august, patronul mi-a zis ca nu-mi mai da telefonul inapoi si sa ma obisnuiesc cu gandul ca telefonul pe care mi l-au dat sa-l folosesc va fi noul meu telefon. Dupa aceea a inceput sa ma jigneasca si sa ma intrebe cu ce drept il deranjez eu pe el. Acum nu mai raspunde deloc la telefon. Am de gand sa merg si la Oficiul pentru Protectia Consumatorului pentru a depune o plangere, pentru ca eu am dat aproximativ o mie de lei pe telefon, iar ei mi-au dat un telefon care nu face mai mult de doua sute de lei si in plus mai e si stricat", sustine T.M.

Furnizorul nu vrea sa-si strice concediul din cauza unui telefon

In ceea ce priveste service-ul la care a fost dat telefonul pentru a fi reparat, C&C Corporation SRL, reprezentantii acestuia au declarat ca telefonul nu se mai afla la ei. "Noi avem un contract cu societatea Terraponticor pe baza caruia asiguram reparatiile care sunt necesare. Telefonul cu pricina, LG Shine, nu mai este in posesia noastra. Pentru ca aparatul era nou si nu avea rost sa intram in el sa-l reparam am luat legatura cu vanzatorul pentru a fi inlocuit. Prin urmare vanzatorul, respectiv societatea Terraponticor, a luat telefonul si la randul ei l-a trimis furnizorului pentru a-l inlocui. Din pacate, din cate am auzit, furnizorul este in concediu si a refuzat sa inlocuiasca telefonul pe moment, afirmand ca va face acest lucru dupa ce se va intoarce din concediu. Acum inteleg ca reclamantul isi vrea telefonul inapoi si a inceput sa fie impacientat dar noi nu mai avem ce face. Totul depinde acum de furnizor. Daca vanzatorul ar mai fi avut un asemenea aparat in stoc, nu ar fi fost nici o problema insa nu mai are si de aceea este nevoit sa astepte dupa furnizor", au mai declarat reprezentantii service-ului C&C Corporation SRL.