CNN International este liderul pietei globale a televiziunilor de stiri cu program de 24 de ore. Grila de programme a postului, lansat in 1985, cuprinde cele mai noi stiri - o performanta devenita marca a CNN International - informatii financiare, stiri sportive, stiri de ultima ora, analize si documentare.
La momentul lansarii sale, in 1980, CNN a fost primul canal de stiri din lume cu program de 24 de ore. De atunci a continuat sa fie liderul pietei, furnizand cu promptitudine stiri unei audiente formate din milioane de telespectatori.
De cand CNN a initiat formatul de stiri non-stop, piata media pan-regionala s-a extins, ajungand sa cuprinda peste 100 de canale de stiri la nivel global. CNN a ramas in fruntea acestei piete tot mai competitive, devansand retelele concurente atat de pe piata interna, cat si pan-regionala prin operatiuni internationale in continua crestere si o retea extinsa de colaboratori si programe, devenind un brand cu puternic caracter global.
Inca de la inceputurile sale, brandul CNN a devenit sinonim in intreaga lume cu stirile de ultima ora rapide, precise si impartiale. CNN a fost prezent la fiecare eveniment care a marcat lumea: Piata Tiananmen, razboiul din Bosnia, retrocedarea Hong Kong-ului, atacurile teroriste din 11 Septembrie 2001 si razboiul impotriva terorismului din Afganistan, invadarea Irakului in 2003, tsunami-ul devastator din Asia, atentatele cu bomba din Londra in iulie 2005, procesul si executia lui Saddam Hussein, macelul de la universitatea Virginia Tech, asasinarea lui Benazir Bhutto, alegerile din Kenya si Zimbabwe, uraganul care a devastat Myanmar, cutremurul din China si cursa electorala americana din 2008.
Cu o traditie solida in furnizarea de stiri si analize ale evenimentelor internationale si ale subiectelor de importanta globala, CNN continua sa investeasca in informatii, analize si documentare relevante si inteligente, folosind toate platformele digitale si oferind un standard in crearea unor legaturi unice in privinta audientei postului, care implica telespectatori din toate colturile lumii.
In septembrie 2009, CNN International a adaugat doua emisiuni noi in programul european de prime-time, care aliniaza jurnalisti precum Christiane Amanpour, Richard Quest, Becky Anderson, Fionnuala Sweeney, Michael Holmes si Hala Gorani, intr-un serie de emisiuni ce acopera un spectru divers de subiecte si tematici, de la lumea afacerilor si subiecte de actualitate, stiri de ultima ora si reportaje din spatele scenei, toate in formate originale. O noua emisiune cu durata de 30 de minute, Prism, a fost lansata in noiembrie 2009, alaturandu-se programelor realizate de biroul regional din Abu Dhabi. Alaturi de grila deja existenta a postului de emisiuni de analiza si documentare, noua emisiune confirma evolutia CNN catre un nou nivel al posturilor de stiri multimedia cu program non-stop.
CNN va continua si in 2010 planul de investitii prin introducerea unui nou program in primetime pentru regiunea Asia-Pacific.
Cele 24 de retele ale brandului CNN, in medii de comunicare diferite, de la televiziune, radio, internet si telefonie mobila, sunt disponibile unei audiente globale formate din peste doua miliarde de oameni din peste 200 de tari si teritorii, in sase limbi.
Londra si Hong Kong raman centre de productie importante pentru reteaua internationala CNN, alaturi de Atlanta, furnizand saptamanal peste 80 de ore de programe.
CNN a continuat sa investeasca anul acesta in operatiunile sale internationale, iar in prezent detine birouri in 47 de orase mari ale lumii, alaturi de un centru regional situat in Emiratele Arabe Unite. Cu sprijinul unei retele de peste 1.000 de colaboratori, pana la 90% din programele postului CNN International sunt create special pentru o audienta globala.