Clientii CEZ din Olt si din tot sudul tarii au suferit zilele acestea o adevarata batjocura, fiind amenintati prin scrisori emise de companie ca vor fi debransati de la reteaua electrica daca nu platesc facturi restante pe care, de fapt, le-au platit.Zilele trecute, fostele casierii din Slatina ale Electrica Oltenia, transformate în puncte de relatii cu clientii ale CEZ Vânzare, au fost pline de oameni nervosi si nedreptatiti, învoiti de la serviciu sau pensionari si bolnavi, care au venit sa faca dovada ca au platit facturile, pentru a nu fi debransati. Stefania Ispas, purtatoarea de cuvânt a CEZ Vânzare în judet, a cerut ieri scuze tuturor clientilor pentru aceasta situatie. „Mirela Dima, directoarea CEZ Vânzare, a stopat trimiterea acestor scrisori si a anuntat ca nu se va face nici o debransare. Cerem scuze clientilor nostri pentru situatia creata“, a spus reprezentanta CEZ. Potrivit Stefaniei Ispas, din cei 1,2 milioane de clienti ai companiei, doar 3.000 sunt rau-platnici si vor primi scrisorile în cauza. În ceea ce priveste cauzele care au produs acest prejudiciu de imagine fara precedent holdingului ceh în România, Stefania Ispas a declarat ca apartin atât societatii, cât si bancilor si postei, care nu au avut cititoare de cod de bare sau au introdus gresit simbolul variabil de pe factura, care confirma identitatea clientului la plata facturii. „Rugam clientii sa insiste la ghisee ca simbolul variabil de pe factura sa fie corect trecut pe ordinul de plata, în cazul în care unitatea la care platesc nu are cititor de cod de bare“, a subliniat Stefania Ispas. În perioada urmatoare, societatea va analiza din nou ceea ce s-a întâmplat si va solutiona problemele. „În luna septembrie se va introduce un nou sistem de facturare în locul acestuia, care este mult mai performant“, a mai anuntat purtatoarea de cuvânt.