Linia pentru deranjamente, 929, este ocupata tot timpul. Reprezentantii companiei spun ca de vina este clima. Compania CEZ, furnizorul de energie electrica în Oltenia, nu mai face fata reclamatiilor venite din partea clientilor. În ultimele zile, o parte din oamenii nemultumiti de serviciile oferite au preferat sa sesizeze GdS în scris sau telefonic decât sa apeleze la numarul 929 pus la dispozitie de companie. Aceasta, deoarece mai tot timpul la numarul pentru deranjamente este ton de ocupat, iar atunci când suna nu raspunde nimeni. În scris ne-a sesizat chiar Primaria Brabova, care semnaleaza ca în ultimul an localnicii au avut probleme cu reteaua de curent. „De mai mult de un an avem mari probleme cu întreruperea curentului electric, fapt ce a generat defectarea aparaturii electronice. Cetatenii se plâng ca nu pot folosi frigidere, congelatoare, instalatii de alimentare cu apa, iar societatile care au santiere pentru reabilitarea scolilor nu-si pot desfasura activitatea. Am facut monitorizarea întreruperilor, care au fost si de 20 de ori pe zi, am înstiintat inclusiv prefectura si OJPC, dar în zadar. De multa vreme nu s-a mai facut revizia retelelor de transport, avem stâlpi în pericol de prabusire. Dispecerul ne-a spus ca daca nu ne convine sa ne debransam. Am solicitat CEZ repararea imprimantelor defectate din cauza întreruperilor repetate, dar am primit raspuns ca, daca alte primarii nu au solicitat daune, înseamna ca în zona nu au fost semnalate defectiuni majore“, se spune în sesizarea trimisa la redactie, semnata de viceprimarul Petre Baluta. Mai mult, edilul acuza OJPC ca nu a raspuns la sesizarea pe care a facut-o, iar prefectura ar fi înaintat plângerea catre CEZ. OJPC sustine, la rândul sau, ca nu a primit pâna acum sesizarea, dar ca o asteapta cu interes pentru a demara un control la Brabova. În replica, reprezentantii CEZ recunosc ca au foarte multe reclamatii, dar pun acest fapt pe seama conditiilor meteo din aceasta perioada. „În ceea ce priveste apelurile la 929, în ultima perioada avem foarte multe deranjamente, de aceea sunt liniile ocupate. Poate este si vina noastra, ca nu avem un apel în asteptare. Referitor la Brabova, acolo se fac lucrari, am anuntat acest lucru. Linia este folosita pentru mentenanta unui punct de transformare“, a precizat Iulia Borsan, purtatoarea de cuvânt a companiei.