Compania UPC Astral a lansat ieri, la Galati, un Centru de Relatii cu Clientii care ar trebui saa satisfacaa toate exigentele actualilor sau potentialilor abonati.

Noul Centru de Relatii cu Clientii al UPC Astral, situat la parterul claadirii Vox Center, a fost inaugurat ieri, in prezenta viceprimarului Constantin Dumitriu, a directorului regional al companiei, Marius Plesea, a conducerii sucursalei gaalaatene si a personalului unitaatii. "Ne dorim ca toti clientii saa aibaa parte de relatii pozitive in relatia cu UPC Astral. Inaugurarea acestui Centru de Relatii cu Clientii este un pas firesc pe care compania noastraa il face in construirea unei relatii cu clientii pe termen lung, bazate pe incredere si deschidere", a declarat gazda evenimentului, Dan Apostol, managerul operatiunilor pe Galati. Potrivit lui Marius Plesea centrele de la Galati si Constanta, inaugurate simultan, sint primele deschise in regiunea Sud-Est, urmind ca in urmaatorii doi ani toate unitaatile din taraa ale companiei saa fie modernizate.

In noul Centru, care a preluat si activitatea casieriei de la aceeasi adresaa, clientii Astral pot saa achite contravaloarea serviciilor lunare, saa consulte oferta companiei sau saa se aboneze la serviciile de cablu TV, internet si telefonie. In plus clientii vor avea la dispozitie un spatiu special unde pot testa serviciile de internet si telefonie, bineinteles gratuit. O altaa premieraa constaa in lansarea programului "Opinia ta conteazaa", menit saa ridice calitatea serviciilor oferite de companie prin analizarea sugestiilor si comentariilor clientilor Astral. Centrul de la parterul Vox Center va fi deschis de luni pinaa vineri, intre orele 8.00 si 19.00, si simbaata in intervalul 8.00-13.00.