Motor V12 de 6 litri, biturbo, "cumintit" electronic la 320 km/h, 670 de cai-putere si cuplu de 1.000 Nm. Nu e iluzie, este cel mai puternic AMG de pâna acum: Mercedes Benz SL 65 Black Series. Puternicul coupe a fost dezvoltat de AMG Performance Studio si este echipat cu motor fabricat manual, conform filosofiei "un om, un motor", si continua strategia de succes Black Series a brandului de tuning german. Fara limitare electronica, propulsorul cu 12 cilindri în V poate dezvolta un cuplu maxim de 1.200 Nm. Masina, chiar si stationara, da impresia de forta si viteza si aminteste de modele AMG de succes, precum actualul C-Class din campionatul DTM sau CLK-GTR din 1997, din campionatul FIA-GT. Prizele masive de aer si capota masinii sunt indicii clare despre puterea "bestiei". Propulsorul V12 beneficiaza de doua turbosuflante noi, dezvoltate special pentru "Black Series", ajungându-se astfel la o putere mai mare decât în cazul celor 612 CP ai motorului ce echipeaza modelul SL 65 AMG.Specificatiile unice al SL 65 AMG Black Series se traduc prin performante extraordinare: masina ajunge la 100 km/h în doar 3,8 secunde si atinge 200 km/h dupa 11 secunde. Viteza maxima a bolidului a fost limitata electronic la 320 km/h.Una dintre cauzele performantelor dinamice ale masinii este raportul putere/greutate de 2.79 CP/kg, multumita faptului ca SL 65 AMG Black Series cântareste 1.870 de kilograme. Aceasta masa este cu 250 de kilograme mai mica decât a modelului SL 65 AMG. "Cura de slabire" se datoreaza folosirii materialelor usoare, numeroase componente ale caroseriei fiind fabricate din materiale compozite. 
30.000 de kilometri parcursi în teste Masina este echipata cu o cutie automata în cinci viteze, cu dublu ambreiaj, AMG Speedshift Plus, care transfera puterea puntii spate si permite selectarea a patru moduri diferite de transmisie: C, S, M1 si M2. Acesta din urma are timpi de schimbare cu 25% mai scurti decât modul M1. Privind suspensia, expertii AMG si-au pus încrederea într-un sistem de design nou, inspirat din competitiile sportive, care permite soferului reglaje dupa propriile specificatii. În comparatie cu SL 65 AMG standard, modelul Black Series are puntea fata mai lata cu 97 de milimetri si puntea spate, cu 85 mm. Masina beneficiaza pe puntea spate de un diferential cu alunecare limitata multidisc, pentru a îmbunatati tractiunea.Sistemul de stabilitate electronica ESP, pe trei niveluri, asigura maximum de placere la volanul masinii. Soferul poate alege între cele trei moduri, ESP ON, ESP Sport si ESP OFF. Masina ruleaza pe anvelope sport, livrate de Dunlop, partenerul din DTM, si este echipata cu discuri de frâne din materiale compozite. Frânarea pe puntea fata cade în sarcina etrierelor cu sase pistonase, care "musca" din discuri de 390x36 mm, iar pe puntea spate, masina este echipata cu etriere cu patru pistonase si discuri de frâna de 360x26 mm.
Testele pentru dezvoltarea lui SL 65 AMG Black Series au început în 2006, iar tehnicienii au experimentat cu zece prototipuri, fie pe circuite precum Nürbürgring, fie în Italia, la Nardo. În total, AMG Black Series a trecut prin 30.000 de kilometri de teste.
 Specificatii tehnice
Motor: V12, biturbo, 36 valve
Capacitate: 5.980 de centimetri cubi
Alezaj x cursa: 82,6x93 mm
Rata de compresie: 9.0:1
Putere maxima: 670 CP @ 5.400 rpm
Cuplu maxim: 1.000 Nm (limitat electronic) la 2.200-4.200 rpm
Acceleratie 0-100 km/h: 3,8 secunde
Acceleratie 0-200 km/h: 11 secunde
Viteza maxima: 320 km/h (limitata electronic)