Campania de informare si de publicitate pentru Programul Sapard “Daca stii, ai!“ cuprinde si actiunea de diseminare a informatiilor, sustinuta prin organizarea unui circuit informativ cu ajutorul unor caravane care vor ajunge in toate regiunile de dezvoltare ale tarii. Si cum Sapard tine la imagine, deplasarea caravanelor se va face si cu autoturisme autohtone, dar si cu un microbuz apartinand unei marci de lux, dotat corespunzator, cu laptop, video proiector, pli-ante si, asa cum se arata in comunicatul de presa, “cu trusa Crucea rosie, stingator si triunghi reflectorizant“. Taranii, adica viitorii fermieri, vor avea astfel posibilitatea sa se informeze despre programul in cauza si sa stea de vorba cu promotorii Sapard, echipati cu sepci, tricouri, veste si genti de umar inscriptionate. Costul total al campaniei, care se va desfasura pe o perioada de opt luni, se ridica la 600.000 de euro, din care aproximativ 450.000 de euro sunt costuri rambursabile.
Conform estimarilor, vor fi vizati circa 500.000 de potentiali beneficiari atat din mediul rural, cat si din mediul urban, selectati in functie de incadrarea lor in criteriile de eligibilitate ale programului.
“Pana la sfarsitul lui 2006 se pot primi proiecte, aceasta actiune brazdand Romania in lung si-n lat pentru a aduce la cunostinta oferta noastra“, a preci-zat ministrul Agriculturii, Gheorghe Flutur, care a adaugat ca mai sunt inca 600 de proiecte eligibile in asteptare.