Cum era de asteptat, debutul Campionatului European de Fotbal va creste si vanzarea produsului cel mai asociat cu acest sport, adica berea. Pentru a intampina acest eveniment cum se cuvine, o mare firma producatoare, in acelasi timp si unul din sponsorii echipei nationale de fotbal, pregateste mai multe campanii promotionale. Pentru a nu ramane in urma, multi dintre administratorii de baruri si terase au decis la randul lor ca evenimentul devine mai profitabil daca ai si clienti mai multi decat concurenta. Astfel au investit masiv in "plasme" sau proiectoare, pentru ca un meci il vezi mai bine pe ecran mare decat pe o diagonala de 54 cm. Au adaugat la aceste investitii si oferte care sunt mai mult decat avantajoase pentru clienti. In Satul de Vacanta toate terasele au instalate asemenea instalatii video, lucru care nu poate fi decat laudabil. Pentru a atrage cat mai multi microbisti exista terase care la un gol al nationalei noastre ofera pe loc din partea casei o bere. Ca raspuns exista si terase care in caz de victorie ofera la sfarsitul meciului, tot din partea casei, trei butoaie de asemenea lichid. Asadar, nu putem decat spera la un parcurs cat mai lung al nationalei la EURO 2008, dublat de cat mai multe goluri in poarta adversa.