Brandul CALZEDONIA si-a facut ieri intrarea in Romania, o data cu deschiderea primului sau magazin in Capitala. Calzedonia aduce in Romania cele mai noi colectii de sosete, dresuri, ciorapi si ultima colectie de costume de baie de dama si barbatesti. Magazinul de 100 mp (+100 mp depozit), este situat in plin centru, pe Blv. Magheru, nr.32/34 si si-a deschis portile printr-un eveniment oficial de inaugurare. Magazinul va fi deschis publicului incepand cu 12 mai.
La evenimentul de inaugurare a fost prezent Matteo Muraro, Responsabil Comercial Calzedonia Spa.
Au fost de prezente numeroase figuri cunoscute ale high-life-ului bucurestean: Gabriel Cotabita, Oana Lis, Oana Roman, Natalia Mateut, Roxana Iliescu, Andreea Tonciu, Mara Banica, Mariana Rosca, Andreea Patrascu, Andreea Buzdugan, care s-au declarat incantate ca brandul Calzedonia a ajuns in sfarsit si in Romania. Unii dintre acestia si-au rezervat o vizita speciala de shopping "peste program" incepand cu 12 mai, cand magazinul se deschide pentru public, pentru a putea face achizitii importante in liniste.
La eveniment au fost prezenti si numerosi reprezentanti ai principalelor institutii italiene prezente in Romania: Presedintele Confindustria Romania - Luca Serena, Directorul General al Institului Italian de Comert Exterior - Mario Iaccarino, Presedintele Camerei de Comert Italiene pentru Romania - Guglielmo Frinzi, dar si ai institutiilor romanesti: Director MAE - Doris Mircea, Presedinta Asociatiei Partenerilor Diplomatilor Romani - Luminita Fatu.





ISTORIA CALZEDONIA

Calzedonia a luat nastere in 1987 in apropierea orasului Verona, intr-o localitate numita Vallese di Oppeano, cu intentia de crea un business din vanzarea de ciorapi si costume de baie de dama, barbati si copii, prin intermediul unor magazine in franciza.
Acum, la peste 20 de ani de la primul magazin, reteaua Calzedonia numara peste 1.300 magazine in intreaga lume: Italia, Austria, Cipru, Croatia, Cehia, Rusia, Grecia, Mexic, Polonia, Portugalia, Serbia, Slovenia, Slovacia, Turcia, Ungaria, Franta, Macedonia, Muntenegru, Anglia, si incepand de astazi si in Romania.
Publicatia Mediobanca afirma in articolul dedicat principalelor societati italiene ca brandul Calzedonia este unul dintre cele sapte grupuri italiene care au atins si au depasit pragul de un miliard ca cifra de afaceri in 2009. In 2010 si-a imbunatatit cifra de afaceri cu 3% fata de anul precedent.
Futura Lenjerie este societatea care a deschis primul magazin CALZEDONIA din Romania si care se va ocupa de dezvoltarea intregii retele de franciza. Administratorul Delegat al Futura Lenjerie este Benito Lapolla.
La magazinul din Magheru 32-34, clientela din Romania va putea gasi cele mai noi colectii de sosete, dresuri, ciorapi si ultima colectie de costume de baie de dama si barbatesti.
Succesul Calzedonia se datoreaza mai multor factori: produsele oferite care se disting printr-un sortiment foarte variat al gamei, atentia deosebita acordata modei, raportul calitate-pret. Acestea sunt caracteristicele care au garantat brandului capacitatea de a-i satisface chiar si pe cei mai exigenti clienti.


FRANCIZA CALZEDONIA

Cine alege franciza Calzedonia stie ca beneficiaza de o asistenta completa din partea unui staff de profesionisti. Calzedonia ofera asistenta inainte dar si dupa deschiderea unui punct de vanzare, prin intermediul unor consultanti (1 consultant pentru 10 puncte de vanzare).
Societatea respectiva poate conta pe o tipologie pusa la dispozitie, de fapt prin intermediul unui sistem informatic foarte simplu, pot fi gestionate nu doar innoirile periodice de stoc, ci si efectuarea unor statistici in timp real, verificarea disponibilitatii in depozit si/sau o comunicare urgenta catre societatea mama prin intermediul postei electronice.
Calzedonia este aproape de clientii sai, ajutandu-i sa deschida magazine in pozitii ultra-centrale, in zone pietonale sau cu trafic intens.
Sa nu uitam de publicitatea la nivel national. In afara de cataloare, obiecte pentru decorarea vitrinelor, postere si alte materiale de suport a vanzarilor, Calzedonia realizeaza numeroase campanii publicitare la nivel national.


Calzedonia DONNA

Brandul Calzedonia este renumit pentru manechinele superbe ce reprezinta colectiile. Si pentru 2011, colectia de costume de baie de dama este reprezentata de 6 superbe manechine.
Cameron, Barbara, Sabrina, Michea, Nina si Clara, sunt protagonistele colectiei beachwear Calzedonia 2011. Tinere, cosmopolite si globetrotter, o noua imagine pentru Calzedonia.
Fete superbe cu o personalitate unica si un stil ce nu trece neobservat. Fiecare look are muza sa: flori si imprimeuri vichy, accesorii nude look, culori saturate si straluciri metalice pentru swimsuit, kaftan si pareo usoare. Colectia Calzedonia Mare poate reprezenta complicea perfecta pentru a scoate evidenta personalitatea oricarei femei: de la femeia romantica la cea seducatoare. O colectie unica si in tendinte, multumita atentiei acordata detaliilor, piese de rezistenta ale creativitatii italiene.
Protagonista campaniei Mare 2011, fotografiata de celebrul Russell James este superbul model american Cameron Russell. Cameron a interpretat diferite look-uri din colectia Calzedonia Mare in peisajul deosebit din Harbour Island. Exotism si farmec pentru un brand suta la suta italian, dar tot mai apropiat de panorama internationala.



Calzedonia UOMO

Noah Mills, de pe platourile "Sex & The City 2" la testiamonial pentru Calzedonia Uomo.
Noah Mills este unul dintre cele mai solicitate manechine masculine ale momentului. A debutat in lumea filmului anul trecut in "Sex&The City 2", unde interpreta rolul noului iubit - copil al devoratoarei de barbati Samantha.
A realizat cea de-a doua campanie publicitara pentru linia Coast to Coast a Calzedonia Uomo. Fizic sculptat, un chip si o privire greu de uitat, Noah Mills, este unul dintre manechinele masculine cele mai solicitate de nume mari din fashion, acum si in rolul de actor promitator.
Noah a acceptat cu entuziasm sa se intoarca in fata obiectului unui renumit fotograf, devenind pentru a doua oara, imaginea colectiei de costume de baie masculine Calzedonia.
Noah a realizat un videoclip "emotional", realizat intr-o barca cu panze, la Miami. Autorul campaniei este Dean Isidro, fotograf american de faima internationala.


O echipa de profesionisti

Calzedonia, prin intermediul Futura Lenjerie, a ales cei mai buni profesionisti din Romania pentru aceasta importanta actiune de internationalizare: alegerea locatiei a fost incredintata societatii Cushman&Wakefield - Commercial real estate brokers and consultants; restructurarea locatiei - S.I.T.E Instalatii, ce a realizat si lucrarile de la Aeroportul Otopeni; media relation, birou de presa si relatii publice pentru evenimentul de lansare - ADV Communication, societate specializata in raporturi institutionale si evenimente precum lansarea brandului Ferrari in Romania sau birou de presa al Confindustria Romania.