Curierul National publica articolul "Veniturile ziarelor din online au avansat pentru prima oara in ultimii 2 ani", pe care il puteti citi in continuare.
'Site-urile ziarelor au atras, in primul trimestru, o medie de 74,4 milioane de vizitatori unici, pe luna.
In acelasi timp, veniturile obtinute de editiile tiparite au scazut cu 11%, la 5,25 miliarde dolari.
Veniturile din publicitate ale editiilor digitale ale ziarelor americane au crescut, in primele trei luni ale anului, pentru prima oara in ultimii 2 ani, compensand declinul continuu al reclamelor din editia tiparita, relateaza Bloomberg.
Astfel, in primul trimestru din acest an,veniturile au avansat cu 4,9 puncte procentuale, la 730,4 milioane dolari, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor Asociatiei Ziarelordin Statele Unite (NAA). Totodata,veniturile obtinute de editiile tiparite auscazut cu 11 puncte procentuale, la 5,25 miliarde dolari.
Pana in 2008, veniturile din online au avansat constant
Vanzarile de publicitate online au reprezentat pentru ziare o sursa importanta de venituri, mai ales ca din 2004, pana la inceperea crizei, acestea au crescut, constant, cu aproximativ 30 de procente pe an, in timp ce veniturile din print nu au avut o evolutie echilibrata.
"In timp ce vedem ca situatia economica nu se imbunatateste, NAA este incurajata de imbunatatirea pe care o vedem in cresterea veniturilor din publicitatea online", a declarat directorul executiv al Asociatiei, John Sturm.
Site-urile ziarelor au atras, in primul trimestru, o medie de 74,4 milioane de vizitatori unici, pe luna, comparativ cu media de 72 milioane de vizitatori unici, in primele trei luni din 2009. Asociatia reprezinta aproape 2.000 de ziare din Statele Unite si Canada.

3,2 miliarde de vizualizari

NAA a mai anuntat ca utilizatorii de site-uri ale ziarelor au generat peste 3,2 miliarde de vizualizari de pagini, in cursului primului trimestru, care au depasit 2,3 miliarde de minute.
"Editorii de ziare continua sa experimenteze agresiv modele noi de afaceri, pentru a atrage un public din ce in ce mai mare pentru editiile online", a mai explicat presedintele si directorul executiv al ANN.
Veniturile editiilor tiparite ale ziarelor americane au fost afectate si de criza financiara si de migrarea cititorilor in mediul online. Prin urmare, companiile detinatoare au incercat sa atraga venituri din ce in ce mai mare din online.
In plus, o multime de cotidiane au inceput, din 2008, sa taxeze continutul online.
Site-urile ziarelor au atras, in primul trimestru, o medie de 74,4 milioane de vizitatori unici, pe luna, comparativ cu media de 72 milioane de vizitatori unici, in primele trei luni din 2009. Utilizatorii de site-uri ale ziarelor au generat peste 3,2 miliarde de vizualizari de pagini, in cursului primului trimestru, care au depasit 2,3 miliarde de minute.'