Institutia bancara elvetiana, UBS, a lansat un nou cod de tinuta care reglementeaza pana in cel mai mic detaliu modul in care angajatii trebuie sa se prezinte la locul de munca. Inclusiv lenjeria intima are un capitol special in noul cod de tinuta, relateaza metro.co.uk.
Prin acest demeres, banca, al carei sediu central este la Zurich, doreste sa recastige respectul si increderea clientilor, care au inceput sa nu vada cu ochi prea buni banca din cauza pierderilor masive pe care aceasta le-a suferit in urma crizei financiare. UBS a inregistrat cea mai mare pierdere din istoria corporatiilor elvetiene.
Documentul distribuit angajatilor are 52 de pagini si descrie in detaliu modalitatile prin care orice angajat ar trebui sa faca o impresie buna fiecarui client sau client potential care intra in banca. Femeilor le este sugerata fusta scurta si lenjeria intima roz sau nuante de roz. Probabil, primul loc in care se uita un client interesat de servicii si produse bancare, este sub fusta consultantei care il intampina. Daca aceasta are fusta scurta care sa permita vizualizarea facila a chilotilor roz, sansele ca un client sa plece fara un produs sa serviciu nou scad vertiginos. Responsabilii bancii au apelat la o echipa de psihologi care, in urma unor studii aprofundate au ajuns la aceasta concluzie.
In ceea ce priveste lenjeria intima a barbatilor, codul de tinuta prevede ca aceasta trebuie sa fie de buna calitate si usor de spalat. Nu sunt date alte detalii deoarece s-a presupus ca este foarte greu, daca nu imposibil ca lenjeria unui barbat din banca sa ajunga sub ochii unui client.