Cupoanele cu reduceri, un nou tip de promotie pe piata bunurilor de larg consum din Romania, vor fi distribuite din 14 aprilie prin intermediul ziarelor.
Promotiile bazate pe cupoane vor incepe in Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Timisoara si Iasi si se vor extinde in toata tara in cursului acestui an si in 2006.
Cele doua milioane de cupoane tiparite in prima serie vor fi distribuite, in fiecare joi, prin intermediul a patru cotidiene centrale si cinci ziare locale, dar metodele de distributie vor fi diversificate in timp. Prima serie contine sapte marci alimentare, valoarea totala a reducerii fiind de 38.000 de lei. Numarul de produse incluse in promotii va creste treptat si va cuprinde si marci nealimentare.
In prezent, reteaua de magazine care accepta cupoane si care vor afisa insemnul “CuponPro“ cuprinde in jur de 620 de centre, dintre care aproape 400 sunt numai in Capitala. Pana la sfarsitul anului, numarul de magazine acceptatoare de astfel de cupoane va ajunge la 28.000.
Reducerile sunt suportate de producator si tot acesta alege si produsele ce vor fi promovate prin intermediul cupoanelor si ce discount aplica la fiecare.