Aston Martin a prezentat, la Geneva, un nou DB9, care beneficiaza de îmbunatatiri tehnologice si retusuri de design.Lista de îmbunatatiri facute la noul Aston Martin DB9 prezentat la Salonul Auto International de la Geneva din acest an include propulsorul V12 de 6 litri revizuit pentru a oferi o putere si un cuplu mai mari. Maximul de 470 de cai-putere (350 kW), cu 20CP mai mult decât ce genera anterior acest motor, este atins la 6.000 de rotatii pe minut. Rezulta astfel un raport de 267 de cai-putere pe tona, ceea ce reprezinta un câstig de 11 CP/t fata de versiunea existenta pe piata. Momentul maxim, 600 Nm la 5.000 de rotatii pe minut, înseamna mai multa putere la dispozitia soferului si îmbunatatirea performantelor per ansamblu. Viteza maxima a masinii este de 306 km/h, iar timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h s-a îmbunatatit cu 0,3 secunde în cazul transmisiei Touchtronic, care beneficiaza de un sistem de control integrat pentru a micsora timpul de schimbare a treptelor de viteza. Pe scurt, noul DB9 atinge suta în 4,6 secunde.Ultimul DB9 încorporeaza o serie de noutati tehnice folosite atât pentru sasiul Coupe-ului, cât si pentru Volante, model derivat din cel de baza. Conduita de drum este îmbunatatita prin folosirea amortizoarelor Bilstein, precum si printr-un sistem revizuit de suspensii. DB9 Volante a fost retusat pentru a îmbunatati manevrabilitatea, constructorul sustinând un câstig de 10% privind rigiditatea caroseriei. 
DB9 a depasit DB7 la vânzari DB9 reuseste sa combine stilul, calitatea si utilitatea traditionala Aston Martin fara sa se sprijine pe detalii de design retro. Astfel ca schimbarile la DB9 revizuit sunt subtile si reflecta designul nemuritor si eleganta necontestata a masinii.Modificarile exterioare constau în introducerea în echiparea standard a jantelor din aliaj de 19 inci în zece spite, a oglinzilor laterale noi si unei grile fata din aluminiu, redesenata. La interior, consola centrala este finisata în culoarea argintiu-iridiu. Noul DB9 beneficiaza si de butonul de pornire Emotion Control Unit (ECU), folosit pentru prima data pe modelul DBS în 2007. ECU este fabricat din sticla, otel inoxidabil polisat si policarbonat si înlocuieste cheia folosita anterior pentru DB9.Inovatorul DB9 semnaleaza începutul unei noi ere pentru Aston Martin. Modelul introduce noi standarde pentru clasa sa datorita combinatiei reusite între tehnologie, agilitate si design.Modelul DB9 a fost lansat pe piata în primavara lui 2004, iar pâna în prezent s-au vândut mai mult de 10.000 de exemplare, depasind DB7, cel mai de succes model Aston Martin.
Livrarea modelului DB9 revizuit va începe în aceasta primavara, pretul fiind de 113.950 de euro pentru DB9 Coupe si 122.950 de euro pentru un DB9 Volante.
Specificatii tehnice:
Motor: V12 6.0 l natural aspirat
Putere: [email protected] rpm
Cuplu maxim: 600Nm@ 5.000 rpm
Raport putere/greutate:267CP/t
Viteza maxima: 306 km/h
Acceleratie 0-100km/h: 4,6 secunde