Cadillacul Sedan de Ville din fotografie, fabricat in 1956, si-a petrecut viata pe drumurile americane, in lungi calatorii de vacanta in Mexic, Alaska sau excursii anuale pana in Florida, ruland in total peste 100.000 de mile. Acest simbol al anilor '50 a fost tras pe dreapta in 1971 si uitat pana cand Murray Pfaff, un tanar in ultimul an de liceu, actualmente proprietarul masinii, a gasit-o in 1986.
Neglijata timp de 25 de ani si "programata" sa isi gaseasca sfarsitul intr-un hambar ce urma sa fie demolat, masina a captivat imaginatia tanarului Pfaff. Acesta i-a cerut tatalui sau permisiunea sa o cumpere, numai ca a primit un raspuns de felul "numai peste cadavrul meu". Cadillacul a ajuns totusi in posesia tanarului cinci ani mai tarziu. Primul pas facut a fost restaurarea caroseriei, sub supravegherea si cu ajutorul lui Matt Shamey, din Watertown, New York. Masina a fost adusa in stare de functionare dupa un an, cei care au lucrat la reconditionarea ei fiind motivati si de motorul V8 original de sub capota, de 365 de inci cubici capacitate, dupa stilul american.
Au trecut alti cinci ani pana cand a avut loc "transplantul" unui tren de rulare de pe un Cadillac din 1976. Modificarea a fost facuta pentru a permite instalarea unui grup propulsor de 500 de inci cubici sub capota, care a beneficiat si de o admisie Edelbrock, carburator Holley Street Avenger si tubulatura marca Earl.
Din Florida, unde au fost facute aceste modificari, masina a fost mutata in nordul Californiei, unde a primit o "haina" noua de vopsea dupa un concept creat de insusi Murray. Flacarile desenate pe caroserie au fost proiectate cu ajutorul calculatorului, iar initiativa a condus mai tarziu la infiintarea firmei Pfaff Design.

Proprietarul a parcurs 85.000 de mile cu masina

Adusa in Royal Oak, masina a fost "supusa" de Murray unei a patra si celei mai detaliate etape de reconditionare: elemente cromate, un interior nou si o schema de vopsea care sa completeze aspectul traditional. La interior, bordul a fost "imbracat" cu piele cu inserte mov si cromate. Volanul provine de la un Cadillac din 1960 si este ultima piesa a coloanei de directie Ididit. Ceasurile de bord sunt integrate in consola centrala si provin de la Classic Instruments. Tapiteria din piele a fost realizata de Pat Russel de la P.J.'s trim Shop din Hemlok, MI., care a incorporat si sistemul audio MTX. Garda la sol a masinii a fost coborata cu ajutorul unui sistem marca Air Ride Technologies Shock Waves. O trasatura distinctiva a masinii o reprezinta cele doua stiluri diferite de jante si "gume". Pe o parte masina vine cu anvelope BF Goodrick ce incalta jantele Astro Supremes, iar pe de alta parte, pe jantele Billet Specialties se regasesc cauciucuri Goodyear F1. Pffaf a parcurs deja 85.000 de mile cu masina sa, dupa cum anunta pagina de internet www.seriouswheels.com. În partea din spate a masinii se gaseste si motivul pentru care numele acesteia este "Burning Up de Miles": cu ajutorul unui sistem de injectie de carburant in doua stagii, sistemul de evacuare scoate flacari de peste sapte metri.