Natural Nutrition este singurul brand conceptual de beauty cult product, din Romania, un dialog constant intre ingredientele naturale, expertiza stiintifica si high-tech design.
Brandul este un liant intre sanatate-estetic, pe principiul conceptului antic de impletire intre bine si frumos. Si care este cea mai directa si fireasca expresie a esteticului? Arta!
Prin aceasta asociere, brandul va transmite mesajul unui apetit pentru arta si high tech design, ca un brand de ideologie, care transcende limitele categoriei sale de piata si vorbeste epocii lui prin valori si "leader discourse".
Understatement-ul ambalajului este chiar el un statement puternic al brandului atat prin simplitatea grafica, cat si prin manifestul farmacistei Maria Ardelean: "Pentru femeile care cred in puterea ingredientelor naturale dintr-o crema cosmetică mai mult decat in forta compusilor chimici. Pentru cele care inteleg ca o piele frumoasa are nevoie sa fie hranita constant si nu energizata periodic. Pentru ele am creat NN Natural Nutrition."
Bazate pe amestecurile de uleiuri din plante/uleiuri esentiale si pe efectele terapeutice ale acestora, produsele NN sustin, prin eficienta lor, ideea ca nutritia naturala este la baza oricarei solutii pentru ten, fiind singura alternativa sustenabila a unui ten frumos.
Plantele si uleiurile folosite contin vitamine, aminoacizi, minerale, acizi grasi esentiali, antioxidanti, elemente ce ofera reale beneficii pielii noastre, redandu-i stralucirea si hranind-o in profunzime si pe termen lung.
Toate produsele NN contin 99% ingrediente naturale, atent selectate si sunt manufacturate intr-un laborator din Romania.
Gama NN cuprinde: 6 creme pentru ten, o crema-contur de ochi si un unt de corp.
Evenimentul de lansare a avut loc la Galeria Fischer & Milenkovici bucurandu-se de prezenta a numeroase vedete: Carmen Negoita, Sonia Argint Ionescu, Anca Serea, Diana Bart, Livia Graur, Livia Dila, Dalia Pusca, Maria Radu, Dorin Negrau, Adina Halas, Tily Nicolae, Eli Roman, Ligia Munteanu, Cristina Soare, Elena Taranu, Camelia Baltoi.
Filosofia NN, sustinuta de credo-ul "nu vrem sa punem niciodata pe exteriorul corpului nostru ceea ce n-am pune bucurosi, oricand, inauntrul lui", face ca toate ingredientele sa fie conforme cu Standardul de Cosmetica Biologica si Ecologica Ecocert.
Produsele NN sunt inspirate de retetele originale ale farmacistei Maria Ardelean, updatate, insa, datorita expertizei stiintifice actuale, aspect ce face ca produsul sa se adreseze si celor care ar putea considera o reteta traditionala veche, poate, perimata sau prea extrema.
'Cremele NN - Natural Nutrition, au aparut in urma pasiunii de o viata a mamei mele, Maria Ardelean si bineinteles, din dorinta mea de a redescoperi niste retete mai vechi, dar fara varsta si de a le aduce in zilele noastre, intr-o gama de creme adaptate nevoilor femeii moderne. Desi poate stim ca frumusetea si sanatatea pielii tin de puterea noastra de a o hrani corect si constant, cu generozitate, nu intotdeauna respectam un ritual de frumusete si nu de putine ori preferam combinatii chimice, in dauna uleiurilor naturale. Am invatat, in tot acest timp, ca e bine, pur si simplu, sa respecti si sa folosesti, cat de bine poti, ceea ce natura a creat. Nu e altceva decat o dovada de intelepciune", sustine Christina Hesse - CO-Owner NN.
NN se adreseaza unui public deschis la seductie intelectuala, care aprecieaza brandurile statement, iubitor de calatorii, informat si tech- savvy, dar cu deschidere spre zona organica, naturala de 'back to the roots'.
Produsele Natural Nutrition vor putea fi gasite atat in farmaciile Sensiblu, cat si online pe www.nncosmetics.ro
Produsele NN:
- contribuie la regenerarea si protectia celulara
- incetinesc procesul de imbatranire
- imbunatatesc elasticitatea si circulatia sanguina
- imbunatatesc hidratarea si protectia pielii
- elimina toxinele
- hidrateaza, energizeaza si diminueaza ridurile
- ajuta la eliminarea excesului de sebuum si matifiaza tenul.